Respect si speranta!


Fara a fi marcati de nostalgii, trebuie sa recunoastem ca am avut si vremuri mai bune, in care totul se baza pe respect si principii solide. Producatorii si procesatorii de carne invatau arta comertului facand uz, foarte mult, de coloana lor vertebrala, obligand-o sa ramana solida indiferent cate tentatii ar fi aparut.

alina constanFara a fi marcati de nostalgii, trebuie sa recunoastem ca am avut si vremuri mai bune, in care totul se baza pe respect si principii solide. Producatorii si procesatorii de carne invatau arta comertului facand uz, foarte mult, de coloana lor vertebrala, obligand-o sa ramana solida indiferent cate tentatii ar fi aparut.
Calitatea facea diferenta!

Astazi producatorii romani si-au pierdut increderea in ei si odata ajunsi la mana marilor retaileri si-au pierdut si orgoliul de a fi cei mai buni prin calitate, nu prin volume. Din dorinta de a face mult, usor si ieftin au pierdut respectul celor care le ofera adevarata valoare consumatorii. Aproape ca numaram pe degete business-urile care au investit in calitate si respect pentru client.

Apare insa o speranta pentru intreaga industrie Legea 321 privind comercializare produselor alimentare care trezeste consumatorul roman din orbecaiala lui printre rafturi straine. Pe umerii producatorilor se pune astfel o responsabilitate foarte mare, care odata ratata nu se va mai intoarce.
Acum se preda o lectie vitala pentru supravietuire: daca vrei sa rezisti pe piata, trebuie sa ramai pe pozitii, iar asta inseamna si sa negociezi atunci cand este cazul si sa evaluezi corect ceea ce faci.

Inseamna sa imprimi respect fata de profesie, fata de oamenii din jurul tau, indiferent ca sunt clienti, parteneri sau furnizori. Felul in care privesti lucrurile, iti deschide noi perspective!

De respect si speranta avem nevoie! 2016 este anul in care ne-am redescoperit, in care am sustinut cauze in care am pus suflet, un an in care am realizat ca totul este posibil, daca suntem uniti si ne dorim cu adevarat!



Poti fi interesat si de