Red Angus Steakhouse, locul ideal pentru amatorii de fripturi in stil american
Vineri, 26 Iunie 2020
Vineri, 26 Iunie 2020
Cu o investitie de 500.000 de euro, Red Angus Steakhouse s-a deschis in 2010, dupa mai bine de un an de analize, planuri de fezabilitate si cercetare de modele operationale. Fondatorii si-au dorit un restaurant de calitate, consecvent, al carui meniu sa aiba la baza carnea de vita. Au testat echipamente, au realizat degustari si au ales cei mai buni furnizori de carne de vita din SUA si, ulterior, Australia. Ideea a fost, inca de la inceput, sa creeze un loc extrem de bine standardizat, cu proceduri clare si un manual operational, care sa permita replicarea sa, in cele mai bune conditii. In prezent, a fost dezvoltat un concept la cheie, care permite francizarea.
“Meniul este unul american, bazat pe ingrediente proaspete, de calitate. Produsul-cheie este carnea de vita de calitate, certificata, din SUA si Australia. Este extrem de sanatoasa, bogata in vitamine, minerale si antioxidanti, iar fripturile noastre fragede si suculente sunt apreciate si de cei mai fini cunoscatori. Selectia de produse a fost conceputa in jurul ingredientelor. Lucram doar cu materii prime de calitate, pe care le scoatem in evidenta prin retete aparent simple, in care se remarca iscusinta bucatarului“, explica Ionut Ivan, coproprietar Red Angus Steakhouse.
Anul trecut, Red Angus Steakhouse a folosit peste 500 de kilograme de carne de vita pentru preparate si a vandut lunar peste 700 de burgeri.
Reportajul integral despre business-ul Red Angus Steakhouse poate fi citit in editia 71 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...