Red Angus Steakhouse, locul ideal pentru amatorii de fripturi in stil american

Red Angus Steakhouse, locul ideal pentru amatorii de fripturi in stil american


Cu un concept casual dining in stil american, restaurantul Red Angus Steakhouse este de 10 ani pe piata bucuresteana, timp in care s-a facut remarcat prin fripturile fragede si aromate pregatite din carne de vita certificata, adusa din SUA si Australia.

Cu o investitie de 500.000 de euro, Red Angus Steakhouse s-a deschis in 2010, dupa mai bine de un an de analize, planuri de fezabilitate si cercetare de modele operationale. Fondatorii si-au dorit un restaurant de calitate, consecvent, al carui meniu sa aiba la baza carnea de vita. Au testat echipamente, au realizat degustari si au ales cei mai buni furnizori de carne de vita din SUA si, ulterior, Australia. Ideea a fost, inca de la inceput, sa creeze un loc extrem de bine standardizat, cu proceduri clare si un manual operational, care sa permita replicarea sa, in cele mai bune conditii. In prezent, a fost dezvoltat un concept la cheie, care permite francizarea.

 

red house 4_1

 

“Meniul este unul american, bazat pe ingrediente proaspete, de calitate. Produsul-cheie este carnea de vita de calitate, certificata, din SUA si Australia. Este extrem de sanatoasa, bogata in vitamine, minerale si antioxidanti, iar fripturile noastre fragede si suculente sunt apreciate si de cei mai fini cunoscatori. Selectia de produse a fost conceputa in jurul ingredientelor. Lucram doar cu materii prime de calitate, pe care le scoatem in evidenta prin retete aparent simple, in care se remarca iscusinta bucatarului“, explica Ionut Ivan, coproprietar Red Angus Steakhouse.

 

red house3_1

 

Anul trecut, Red Angus Steakhouse a folosit peste 500 de kilograme de carne de vita pentru preparate si a vandut lunar peste 700 de burgeri.

 

red house2_2

 

Reportajul integral despre business-ul Red Angus Steakhouse poate fi citit in editia 71 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.

 



Poti fi interesat si de