Rebranding pentru compania Petry. Noua identitate vizuala pune accent pe traditie, calitate si inovatie

Rebranding pentru compania Petry. Noua identitate vizuala pune accent pe traditie, calitate si inovatie


Producatorul de preparate din carne Petry, din Tinutul Secuiesc, a marcat recent un moment de tranzitie, dar si de continuitate – o schimbare vizuala care exprima fidel valorile companiei: traditie, calitate si inovatie.

„Petry este mai mult decat un brand. Este o mostenire de familie, o poveste inceputa in 1879, bazata pe respect pentru mestesugul traditional al carnii si pe legatura stransa cu comunitatea din Targu Mures. Aceasta mostenire ne inspira si astazi – dar stim ca pentru a ramane relevanti intr-o lume aflata in continua schimbare, trebuie sa ne reinventam cu responsabilitate”, transmit reprezentantii Petry, intr-un comunicat de presa.

 

Rebrandingul Petry nu este o desprindere de trecut, ci o reconectare constienta cu esenta brandului. Noul logo nu este o creatie complet noua, ci un omagiu adus radacinilor companiei. Exista fotografii si documente vechi care atesta ca in primele decenii de existenta Petry avea un logo surprinzator de asemanator cu cel pe care il prezinta astazi. Compania a revenit, practic, la un simbol care a stat la baza identitatii sale – dar i-a oferit o forma modernizata, clara, echilibrata si adaptata timpurilor actuale.

 

petry3

 

Aceasta schimbare nu afecteaza spatiul magazinului sau modul de lucrual companiei. Insa toate elementele de comunicare vizuala – de la ambalaje si etichete, pana la materialele de marketing – vor reflecta aceasta noua identitate.

 

Privind spre viitor, planurile Petry sunt ambitioase si presupun extinderea retelei de magazine in perioada urmatoare si o prezenta mai puternica in mai multe comunitati din tara. In paralel, compania dezvolta un plan solid de sustenabilitate, aratand grija fata de mediul in care traim si mai ales fata de sanatatea oamenilor din jur.

 

„Am facut deja primii pasi importanti in aceasta directie: am redus semnificativ cantitatea totala de deseuri, folosim ambalaje biodegradabile, reciclam si am inceput sa utilizam energie verde in unitatile noastre de productie. Sunt masuri concrete, parte dintr-un angajament pe termen lung de a deveni un brand si mai responsabil din punct de vedere social si ecologic”, au transmis oficialii companiei.

 

petry2

 

Reprezentantii Petry anunta si implicarea in mai multe proiecte de amploare, care pun in valoare traditia, inovatia si colaborarea.

 

„Aceste proiecte ne intaresc credinta ca suntem pe drumul cel bun – unul in care Petry continua sa evolueze fara a-si pierde esenta. Va invitam sa descoperiti noua identitate in cadrul magazinului si sa va bucurati, impreuna cu noi, de aceasta etapa importanta in evolutia brandului Petry”, se arata in comunicat.



Poti fi interesat si de