Radu Timis Jr, Cris-Tim: Am setat un nou trend in piata
Marti, 30 Aprilie 2019
Marti, 30 Aprilie 2019
„In primul rand a facut progrese la nivel calitativ. Incepand cu noi, Cris-Tim, care am lansat eticheta curata acum doi ani, aratand ca se pot face mezeluri si altfel in Romania. Cred ca am setat un nou trend in piata in industria carnii din Romania si sunt producatori care vin dupa noi si vor sa replice. Sunt retaileri precum Lidl, care azi au lansat ceea ce se numeste reteta curata. Sunt producatori care stiu sa faca acest lucru foarte bine. Cred ca piata se misca in directia pozitiva, in sensul in care consumatorul cauta produse tot mai bune, tot mai curate, cauta sa plateasca un raport foarte corect intre calitate si pret”, a spus Timis Jr.
In ceea ce priveste exportul, directorul comercial Cris-Tim sustine ca lipsa de consolidare a pietei este una dintre cauzele pentru care ajungem atat de greu pe rafturile retailerilor din afara. „Faptul ca astazi, asa cum piata este structurata si formata, diversitatea numarului de produse, lipsa de consolidare, este un lucru care ne reduce foarte mult eficienta in raport cu producatori europeni. Acesta este si unul dintre motivele pentru care este foarte greu sa concuram pe piete straine. Nu mai vorbesc de brandul de tara care nu ne ajuta in niciun fel. Pentru ca in momentul in care te-ai dus in Germania si vede retailerul ca ai stampila de Romania, te impacheteaza frumos si iti spune un milion de motive pentru care nu poti sa vinzi acolo”, sustine Radu Timis Jr.
O analiza completa a potentialului pe care produsele romanesti il au la export puteti citi in noul numar al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Guvernul a aprobat Hotararea pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in ...
"Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR), in parteneriat cu Primaria Sectorului 4 si...
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...