RBC a inregistrat in 2013 o cifra de afaceri de 15.6 mil euro
Luni, 24 Martie 2014
Luni, 24 Martie 2014
RBC a inregistrat o crestere ambitioasa ce a avut la baza, in toti cei 23 de ani, din momentul lansarii unei afaceri de familie pana la a deveni un nume important in industria furnizarii de solutii IT, un cuvant-cheie: investitiile.
Cifra de afaceri inregistrata la finalul anului 2013 a fost de 15.6 milioane euro, ce inseamna o crestere de 6% fata de 2012 si depaseste estimarile initiale. Pentru anul in curs, se preconizeaza o crestere a cifrei de afaceri de 12% -14%.
O crestere sanatoasa presupune investitii vizibile. Nu e o noutate, este o realitate, pe care noi, cei de la RBC, am imbratisat-o 100%. Si iata ca rezultatele sunt pe masura: am largit portofoliul de solutii oferite clientilor nostri si astazi putem vorbi despre RBC IQ, care inglobeaza o suita de aplicatii ce sintetizeazamai multe bune practici necesarenevoilor de businessale clientilor nostri; dintre acestea putem enumera Blink, RetailIQ, ProdActionIQ, EtIQette, ScaleIQ, LogIQ. In plus, am dezvoltat tot cursul proceselor interne, investind in automatizari si, odata cu acesta, am crescut masiv echipele, cuaccent in zona de software development, a explicat Andrei Bojita, CEO RBC.
De alfel, RBC a deschis anul trecut si reprezentanta RBC Chisinau, o consecinta a bunului mers al afacerii si un raspuns la nevoia de a livra solutii cat mai complexe in Republica Moldova. Aceasta a fost strategia aleasa de RBC, ce a vazut potentialul pe termen mediu al acestei piete, dar si pentru a fi cat mai aproape de clienti. RBC se poate mandri cu o retea de service ce numara 50 de specialisti angajati in cadrul companiei, alaturi de care lucreaza 20 de firme partenere. Compania raspunde prompt oricarei solicitari si in prezent se gaseste, prin punctele de service, la o distanta de maximum 50 -100 de km de orice client.
In plus, s-a notat si o largire a cotei de piata in retail s-a atins impresionanta cifra de 87% market share, datorita performantei foarte bune a lanturilor Mega Image, Profi, Auchan si Carrefour, precum si deciziei lantului Selgros de a inlocui o solutie POS existentacu una mult mai performanta,livrata de partenerul RBC, Wincor Nixdorf. In plus, s-au deschis 89 de magazine folosind solutia proprietara RBC - RetailIQ. In total, putem spune ca RBC a ajutat clientii sa-si deschida in 2013 un numar de peste 300 de magazine!Reprezentantii companiei estimeaza ca in industria alimentaras-a pastrat cota de piata, chiar daca au lipsit proiecte majore.
2013 a adus cu sine investitii si prin largirea portofoliului de parteneri, ce a inclus pana acum peste 15 branduri internationale, renumite tehnologic, cum sunt Motorola, WincorNixdorf, Fujitsu, Bizerba, Microsoft.
Incepand cu anul trecut s-au semnat parteneriate noi:Mondini leader in sisteme de packaging avansate; Symphony EYC solutii de category management, merchandising management, customer marketing si loyalty; Fujitsu Service Center RBC este acum centru de service autorizat Fujitsu; UBS sisteme de etichetare si tiparire de etichete in mediu industrial; Online Software AG solutii avansate de digital signage.
De asemenea, in anul 2013 RBC a extins portofoliu de solutii proprii prin achizitia unei participatii majoritare intr-o companie de software din Timisoara, ce a fost rebranduita RBC Logistic Solutions. Produsul principal al acestei companii este o suita matura de aplicatii WMS (Warehouse Management Solutions), cu care compania adreseaza verticala de Logistica si Distributie.
Avansul cifrei de afaceri RBC in 2013 s-a datorat si castigarii de noi clienti. Tchibo, Jumbo, Jysk, Selgros,Continental, Yazaki, Trelleborg,Emerson,Lukoil, Heineken, Noriel, Lacto Food, Covalactsunt cateva nume importante. Pentru acestia se livreaza solutii si servicii din tot portofoliul RBC, cu un plus in zona de mobilitate industriala, IP dezvoltat de catre companie si solutii WincorNixdorf.
2014 va inseamna continuarea investitiilor: extinderea de functionalitatipentru aplicatiile proprietare RBC IQ - exista un roadmap clar, la nivel de trimestru, la care se adaugapermanent cerinte din partea clientilor - pregatirea pentru piata vorbitoare de limba rusa, precum si intarirea capabilitatilor de reporting prin finalizarea unui modul de Business Intelligence (BI).
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...