Q&A marca Grupul de firme Safir: scopuri si rezultate

Q&A marca Grupul de firme Safir: scopuri si rezultate


Din dorinta de a avea consumatori informati si de a oferi acces direct la informatie credibila, oferita de catre un specialist, Grupul de firme Safir deruleaza inca din luna aprilie 2019 o campanie de informare cu privire la industria carnii de pui.

Pe langa faptul ca se demonteaza mituri importante din aceasta industrie, se creeaza si o legatura permanenta intre specialistii grupului si consumatori, legatura ce duce la fidelizarea si construirea unei relatii puternice intre brandurile Grupului si publicul sau.

 

Ce ii intereseaza pe romani cu privire la carnea de pui?

 

Conform echipei Safir, din luna aprilie si pana in prezent au fost adresate un numar de 1.545 de intrebari despre industria carnii de pui. Subiectele cel mai des abordate au fost despre continutul carnii de pui, cresterea si hrana pasarilor din ferme, termene de valabilitate, pastrarea corespunzatoare a carnii si despre cat de sanatoasa si naturala este carnea de pui a Grupului de firme Safir.

 

Grupul de firme Safir continua sa raspunda sincer la intrebarile consumatorilor

 

Q&A reprezinta rezultatul unui studiu de piata online, pentru a prezenta si promova interesul general al consumatorului de produse marca Safir, cercetare ce se va desfasura si in perioada urmatoare si la care toti cei curiosi sunt invitati sa participe.

 

Ai intrebari de pus? Grupul de firme Safir le asteapta cu drag aici: www.safir.ro/ro/intrebari-carne-de-pui



Poti fi interesat si de