Programul de responsabilitate sociala Smithfield implineste opt ani
Miercuri, 11 Ianuarie 2017
Miercuri, 11 Ianuarie 2017
Smithfield Romania continua si anul acesta sa sprijine traditiile si obiceiurile locale prin intermediul programului sau de responsabilitate sociala Fii unul dintre noi, care a fost lansat in anul 2009.
Fii unul dintre noi" este un program prin care se sustine pe termen lung promovarea culturii si a bogatelor traditii locale prin evenimente traditionale ce au loc periodic in comunitatile in care compania isi desfasoara activitatea.
In cadrul acestuia, pana in prezent, au fost sprijinite peste 240 de evenimente culturale organizate in comunitatile din judetele Timis si Arad. O parte din evenimente au continuitate, fiind sprijinite in fiecare an.
Ne-am dorit si cred ca am si reusit ca, prin contributia noastra, sa sprijinim pastrarea si promovarea traditiilor si obiceiurilor locale. Este foarte important pentru noi ca suntem alaturi de membrii comunitatilor pe tot parcursul anului si ca impartasim aceleasi valori. Incepand cu anul 2009, am demonstrat implicarea responsabila a companiei prin aprecierea la adevarata valoare a bogatei culturi locale din zona Banatului, zona in care multiculturalismul si viata in armonie, indiferent de etnie, sunt considerate valori comune, a declarat Cristina Bodea, director sustenabilitate Smithfield Romania.
Incepand din 2009, anual, peste 30 de localitati, au primit sprijin din partea Smithfield Romania pentru promovarea continuitatii traditiilor si obiceiurilor locale. Iata cateva din evenimentele traditionale sustinute anul trecut: in judetul Arad - festivalurile traditionale din Vinga (Zilele localitatii Vinga), Birsa (Flori de sanziene), Bocsig (Festivalul Dansului caluseresc), in judetul Timis - spectacole cultural-folclorice ale comunitatilor: Voiteg (Balul portului popular Voiteg), Masloc, Periam (Zilele Periamului, Ziua Nationala a Romaniei), Buzias, Sanpetru Mare (Festivalul Rachiului, Targul de la Igris, Plavi Delia), Peciu Nou (Ziua recoltei), Nitchidorf (Mostenirea culturala a svabilor banateni), Buzias, Jimbolia (Serbarile Toamnei,Sarbatoarea de Ignat), Birda (Ruga satului), Gataia (Zilele orasului Gataia), Cenei (Ziua Recoltei), Boldur (Festivalul International de recitare in grai strabun Stefan Patrut), Ciacova (Balul persoanelor varstnice), Timisoara (Asociatia Centrul de strategii aplicate operatiunea de salvare a persoanelor aflate in situatii de urgenta), concerte de colinde etc.
In cadrul acestor sarbatori rurale, Smithfield Romania ofera carne proaspata de porc, marca Comtim, 100% romaneasca, pentru prepararea unor produse traditionale, servite de membrii comunitatilor sau initierea in concursuri de gatit la ceaun - foarte apreciate si cu o savoare speciala prin folosirea produselor Comtim.
In luna decembrie, voluntarii Smithfield au fost alaturi de elevii Scolii Gimnaziale Sanmihaiu Roman, implicandu-se in organizarea evenimentului Traditii si obiceiuri acasa si peste hotare.
Smithfield Romania a dezvoltat de-a lungul timpului numeroase programe de sustenabilitate si implicare sociala, fiind, printre altele: initiator al programului Hrana pentru suflete - de sprijinire a familiilor cu nevoi sociale, sponsor al proiectului Ziua Mondiala a Monitorizarii Calitatii Apei, un program de analiza si monitorizare a calitatii apelor implicand elevii si studentii, initiator al programului de responsabilitate sociala numit Smithfield Friends - program de incurajare a voluntariatului in randul angajatilor.
Programele de responsabilitate sociala ale Smithfield au fost recunoscute local si international, voluntarii companiei fiind recompensati cu numeroase premii, printre care: Smithfield Foods Environmental and Sustainability Awards 2014 pentru bune practici in materie de programe de sustenabilitate, Diploma de excelenta (PR Awards, 2014), precum si premiul 2 si nominalizari in cadrul galelor Romanian CSR Awards, editiile 2013, 2015 si 2016.
Mai multe detalii referitoare la programele active de sustenabilitate ale companiei gasiti la:
https://www.smithfieldferme.ro/responsabilitate.html
https://www.smithfield.ro/ro/in-comunitate/
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...