Produsele romanesti, o prezenta vizibila pe scena Gulfood

Produsele romanesti, o prezenta vizibila pe scena Gulfood


Gulfood 2019, cel mai important eveniment dedicat industriei alimentare din Orientul Mijlociu, a fost martorul lansarii celor mai inovative produse, menite sa raspunda tendintelor de crestere a afacerilor din domeniu.

Romania a participat si in acest an la Gulfood, cu pavilion national organizat de Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc impreuna cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat.

 

La expozitie si-au prezentat produsele opt producatori din Romania: Cosm-Fan Carmangerie, Prefera Foods, Artesans del Sucre, Croco, Golden Foods Snacks, Grande Dolceria, Mudan Gadal, Passage Food. Acestia au promovat produse din sectoarele de carne, dulciuri, conserve de legume, patiserie, ceaiuri si fructe uscate. Producatorii romani si-au promovat oferta de export, atat in standul Romaniei cat si in cadrul degustarilor desfasurate in timpul targului.

 

„Cu sprijinul Consulatului Romaniei in Dubai, spatiul expozitional alocat producatorilor romani a fost in zona Trade Arena a expozitiei, zona unde au fost prezenti toti jucatorii importanti europeni. Locatia a reprezentat un mare avantaj comercial pentru participarea cu stand a Romaniei la acest eveniment. APAR isi propune ca prin programul de promovare a exporturilor sa faca din alimentul romanesc un un motiv de mandrie nationala si un motor al economiei romanesti”, se arata intr-un comunicat al APAR.

 

Gulfood 2019 s-a desfasurat in contextul in care cheltuielile de consum la nivel global pe alimente si bauturi nealcoolice au crescut cu 600 de miliarde de dolari, ajungand la 7,2 triliarde de dolari in 2018 – echivalentul a 8,6% din PIB la nivel mondial, potrivit raportului Gulfood Global Industry realizat de Euromonitor.

 

Vanzarile de alimente si bauturi in Orientul Mijlociu si Africa de Nord sunt estimate sa creasca de la 145 miliarde de dolari in 2018 pana la 170 de miliarde de dolari in 2023.

 

Cea de-a 24-a editie s-a desfasurat in perioada 17-21 februarie, iar tema din acest an a fost „The World of Good.



Poti fi interesat si de