Produsele autohtone, pe rafturile marilor retaileri
Luni, 31 Octombrie 2016
Luni, 31 Octombrie 2016
Colaborarea dintre retaileri si fermierii romani a existat inca de la deschiderea primelor supermarketuri in tara noastra, potrivit comunicatelor de presa emise de retelele de magazine in ultima vreme.
Nevoia unei astfel de comunicari a aparut dupa adoptarea modificarii Legii 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare, prin care retailerii sunt obligati sa asigure consumatorilor 51% produse proaspete si sa se aprovizioneze pe lantul scurt de la producatori locali.
Printre primii retaileri care au iesit in spatiul public pentru a isi dovedi sustinerea fata de producatorii romani s-a numarat grupul francez Carrefour.
Suntem constienti de importanta promovarii consumului de produse romanesti si de aceea incercam sa construim de peste 14 ani relatii de lunga durata cu fermierii locali. In acest fel, sustinem economia locala si stimulam crearea de locuri de munca in diverse zone ale tarii, a declarat Andreea Mihai,
Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamica Comerciala & Pricing Carrefour Romania.
Articolul complet despre colaborarea dintre producatorii romani si retaileri poate fi parcurs in cuprinsul editiei cu numarul 48 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...