Producatorul de carne DIANA are o noua identitate vizuala, un logo modern si un nou design al ambalajelor

Producatorul de carne DIANA are o noua identitate vizuala, un logo modern si un nou design al ambalajelor


Compania DIANA anunta lansarea unei noi identitati vizuale, proiectata sa revitalizeze imaginea brandului, un logo contemporan care duce mai departe, intr-o abordare adaptata proactiv dinamicii pietei, elementele definitorii: numele si culoarea verde.

In acelasi timp, logo-ul integreaza un mesaj adaptat obiectivelor companiei – acela de a rasfata gusturile tuturor varstelor. Este un logo actual, ce pastreaza identitatea data de fondator, fiind nou si traditional in acelasi timp, prin imagine si mesaj, avand un cod de culori in ton cu semantica actuala. Obiectivul companiei cu peste 30 de ani de experienta a fost acela de a valorifica in continuare elementele relevante, bine cunoscute si recunoscute ale brandului, dar intr-o forma reinterpretata, moderna, care sa adreseze toate segmentele.

 

Actualizarea s-a extins si catre ambalajele produselor, fiind aplicata pe intreg portofoliul de produse, structurat pe 4 game: Mainstream, Upper Mainstream, Boieresti si Premium, pentru a corespunde noii identitati vizuale si pentru a asigura o experienta atragatoare consumatorilor.

 

Noul design include, ca numitor comun, elementele de identitate de baza, unitare la nivel de concept grafic, asigurand recognoscibilitatea prin frecventa de vizionare a produselor si elemente diferentiatoare, pentru a simplifica identificarea rapida a brandului si a gamei DIANA la raft.

 

Aceasta schimbare vine intr-un mod firesc, dar calculat si asumat, dupa o perioada in care compania s-a concentrat pe investitii consistente pentru extinderea, imbunatatirea capacitatilor si capabilitatilor de productie, pe proiecte destinate implementarii de masuri de eficienta energetica, urmate de procese de mapare, standardizare si eficientizare a fluxurilor si ajustare a strategiilor la schimbarile din piata.

 

Dupa luni intense de analiza si planificare, compania a demarat acest proiect amplu si consistent de rebranding dintr-o perspectiva orientata catre viitor, dar echilibrata, proiectata sa reflecte identitatea si valorile consacrate, sa consolideze legatura cu segmentele traditionale, dar si sa atraga cu succes noi categorii si generatii de consumatori.

 

Viziunea strategica a companiei este de a maximiza statura brandului si de a deveni o alegere de top pentru consumatorii care cauta gusturi rasfatate si produse de incredere.



Poti fi interesat si de