Producatorul Mezeluri din Banie anunta un proces de rebranding

Producatorul Mezeluri din Banie anunta un proces de rebranding


Producatorul local ”Mezeluri din Banie – Pe Gustate” demareaza un proiect amplu de rebranding si reinnoire a identitatii vizuale.

Obiectivul acestui process se refera la schimbarea packaging-ului prin noile etichete de produs dar si repozitionarea brandului de preparate din carne.

 

Brandul este prezent de peste sapte ani pe piata preparatelor din carne din Romania, produsele fiind preparate in unitatea de productie din inima Olteniei, langa orasul Craiova.

 

Prin aprovizionarea zilnica de carne proaspata de porc, pui si vita din ferme romanesti, sunt puse la dispozitia clientilor atat carne proaspata cat si preparate din carne cu o varietate mare, plecand de la carnati, salamuri, pana la afumaturi precum sunci, slanini si alte specialitati: muschi file, kaizer, coasta afumata si alte bunatati.

 

Retetele de preparate din carne sunt pastrate si respectate ca la carte, asigurand constanta in calitate garantand astfel produse preparate dupa retete traditionale. Produsele sunt afumate la fum natural din lemn de fag, preparatele avand un gust savuros.

 

Pe langa noua identitate un pas important este reprezentat de asumarea celor 10 angajamente pe care brand-ul si le asuma prin strategia de corporate brand. Noile etichete vor evidentia cele 10 angajamente, acestea fiind impartite pe 10 categorii de produse, de la carnati, salamuri, specialitati, pana la produse de sezon si afumaturi.

 

Producatorul vrea sa dezvolte noi parteneriate noi prin extinderea colaborarilor cu magazinele din comertul traditional, modern si HoReCa, dar si cresterea la nivelul urmator al colaborarilor actuale.

 

Compania isi doreste sa ajunga pe mesele tuturor romanilor plecand de la judetele din Oltenia. Brandul Mezeluri din Banie le propune tuturor oltenilor sa devina ambasadorii produselor fabricate in regiunea lor, in tara lor. Ne dorim sa devenim alegerea oricarui oltean ca si produse si brand de mezeluri, iar acestia sa devina ambasadorii produselor Mezeluri din Banie, in familia lor, in cercul lor, in tara lor si in comunitatile de romani din alte tari.

 

Prin parteneriatul oficial cu echipa de fotbal Universitatea Craiova se dezvaluie si cel mai reprezentativ ambasador al brandului Mezeluri din Banie – Pe gustate.

 

Prin sustinerea si promovarea facuta de baietii echipei din Banie, produsele fabricate langa Craiova vor ajunge pe mesele tuturor oltenilor si romanilor din toata tara dar si la comunitatile de romani din strainatate.

 

“Ne bucuram ca putem sustine acest brand, nascut local. Speram ca prin acest parteneriat de promovare sa reusim sa ajutam brandul Mezeluri din Banie sa devina un lider regional. Credem in brandurile locale si companiile antreprenoriale si ne dorim ca acestea sa ramana motorul economiilor regionale. Ne bucuram sa fim impreuna in familia din Banie si mergem impreuna cu motoarele turate spre marea performanta!”, a declarat Sabin Hera, Sales & Marketing Manager, Universitatea Craiova.

 

 



Poti fi interesat si de