Producatorii detin solutiile pentru evolutia industriei carnii
Luni, 02 Iulie 2018

Luni, 02 Iulie 2018
„Care ar fi rolul nostru in industrie? Am mentionat ca putem sa dezvoltam sectorul impreuna, aducand valoare agaugata, care poate fi construita prin realizarea de produse convenience sau marci private. Segmentul convenience food face diferenta, pentru ca rezolva intr-o oarecare masura una dintre cele mai stringente probleme cu care se confrunta agentii economici: lipsa personalului. Produsele de acest tip sunt mult mai usor de gatit de consumatori si de reprezentantii din HoReCa”, a explicat Adrian Ariciu.
In opinia directorului operational METRO Cash & Carry Romania, in multe cazuri, brandul nu este cel care determina decizia de cumparare, si de aceea retailerii dezvolta intens marcile proprii.
Mai multe declaratii ale reprezentantului METRO de la Conferinta INDUSTRIA CARNII LA RAFT se regasesc in editia 59 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Aceasta initiativa are ca scop stimularea economiilor locale si promovarea dezvoltarii durabile a...
"Acest acord - echilibrat, echitabil ÅŸi realist - deschide un nou capitol în relaÅ£iile come...
În schimb, producÅ£ia de carne de pasăre a crescut cu 9,4%, până la 791.000 de tone. ...