Povestea Transavia, prezentata intr-un stand primitor la Anuga 2019

Povestea Transavia, prezentata intr-un stand primitor la Anuga 2019


Participarea companiei Transavia la cele mai importante evenimente si expozitii internationale este o traditie. In ultimii ani, participarea cu stand propriu a fost o carte de vizita pentru intreaga industrie alimentara din Romania, iar efortul Transavia, unul singular si atipic, a fost intotdeauna recunoscut de partenerii externi.

Anul acesta, la Anuga 2019, cel mai important targ international alimentar al anului, ce are loc la Köln, Germania, intre 5-9 octombrie, Transavia are o prezenta unica.

 

Impreuna cu agentia Papaya, Transavia a recreat atmosfera din spotul Transavia realizat in 2018, propunand vizitatorilor o incursiune frumoasa in interiorul casei Fragedo acolo unde in Hala 9, la standul D-041 la Köln Messe, o familie de romani prezinta o frumoasa poveste despre exigenta, traditie si viitor.

 

trans 2

 

Protagonistii sunt doi tineri care aduc in atentia tuturor participantilor la acest eveniment important din industria alimentara mondiala business-ul de familie Transavia. Povestea Transavia a fost scrisa in timp, cu rabdare si respect pentru valoarea muncii si cu exigenta, considerata normalitate, totul pentru a obtine in fiecare zi performanta calitatii produselor livrate consumatorilor.

 

Theodora Popa si Daniel Opris spun la Anuga 2019 povestea Transavia, o traditie de 28 ani pe care noua generatie a companiei o duce mai departe cu curaj si responsabilitate.

 

„Nimic nu e mai important decat reputatia. Reputatia noastra nu deriva din faptul ca noi suntem cei mai mari in Romania- lideri de piata- nici din succesul la export, sau profitul companiei, ci deriva din responsabilitatea asumata de a livra cel mai bun standard de siguranta alimentara pentru milioane de oameni. Transavia e un business de familie si vrem ca acest lucru sa se simta in tot ceea ce facem. Atat in produsele pe care le oferim cat si in materialele de brand pe care le pregatim. Chiar si cand avem de gandit un stand, ne propunem ca sentimentul de caldura si ospitalitate sa fie perceput de absolut toti oaspetii care ne trec pragul. Vrem ca cei care ne viziteaza standul nostru sa simta ca pasesc intr-o casa de oameni, nicidecum intr-un stand. O casa de oameni in care gazda e mereu primitoare si pune tot ce are mai bun pe masa” declara Theodora Popa, vicepresedintele Transavia.

 

„Elementele care decoreaza spatiul (tablourile, canapeaua, lustra) sau materialele naturale (caramida, parchetul de lemn, peretii imbracati in lemn) sunt special gandite sa creeze o senzatie de liniste si relaxare, un loc in care sa te simti ca acasa. Elementele de brand sunt si ele prezente dar fara sa incarce prea tare. Mai degraba sunt integrate natural in tot layout-ul standului” completeaza Daniel Opris, Director Vanzari Externe.

 

trans 2_1

 

Pentru a urmari activitatea Transavia din cadrul expozitiei, dar si celelalte noutati din partea companiei urmariti #transaviastory #wellmadeinromania.

 

Transavia este unul dintre cele mai reputate business-uri de familie romanesti, cu o experienta de peste 28 de ani pe piata, timp in care a devenit liderul local al industriei de carne de pui. Companie cu capital 100% romanesc, Transavia opereaza sustenabil cu un model de business integrat vertical pentru a oferi cel mai bun standard de alimentatie consumatorilor romani si de pretutindeni. Deschiderea permanenta spre inovatie in business a contribuit la succesul de care Transavia se bucura astazi, clasandu-se in topul celor mai valoroase companii din Romania.

 

Calitatea produselor, precum si performantele atinse, au adus companiei Transavia titlul onorific de Furnizor al Casei Regale a Romaniei in anul 2006, precum si o serie de premii nationale si internationale. In prezent, Transavia are  peste 2000 de angajati, 28 ferme de crestere a pasarilor si 4 ferme de productie vegetala, 2 fabrici e nutreturi combinate, 3 abatoare performante de ultima generatie si o fabrica de procesare a carnii. Fermele Transavia sunt localizate in 8 judete din Romania, in Alba, Cluj, Sibiu, Brasov, Timis, Mures, Harghita si Caras Severin, unde anual se produc peste 90.000 de tone de carne de pui. Produsele companiei se ridica la cele mai inalte standarde de calitate si sunt prezente in majoritatea lanturilor de retail modern prin brandurile Fragedo si Papane.  Peste 25% la suta din productia anuala a companiei merge pe piata de export, in mai multe tari europene, precum Marea Britanie, Irlanda, Franta, Olanda, Ungaria, Grecia, Slovacia, Bulgaria, Italia, Spania si Croatia.



Poti fi interesat si de