Poke House anunta rezultate bune in Romania si planuri ambitioase de extindere

Poke House anunta rezultate bune in Romania si planuri ambitioase de extindere


Poke House, renumitul lant international de poke bowls, lansat recent in Romania, isi propune sa duca mai departe spiritul californian in cele mai mari orase din tara.

La aproximativ 3 luni de la lansarea pe piata din Romania, Poke House, cel mai popular lant de poke bowls din Europa, anunta rezultate peste asteptari si planuri ambitioase de extindere, atat in Bucuresti, cat si in alte mari orase, precum Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Constanta si Brasov, pana la finalul lui 2023.

 

Restaurantul inspirat de spiritul californian este prezent in capitala din luna mai a acestui an, cu doua locatii emblematice: la parterul Hotelului Palas proaspat renovat (str. Brezoianu 24) si in zona de restaurante din Park Lake Shopping Center, incepand cu jumatatea lunii iulie.

 

Rezultatele din primele trei luni de la lansarea flagship store-ului Poke House din apropierea Parcului Cismigiu au depasit asteptarile cu 37% in ceea ce priveste media zilnica de vanzari. Totodata, s-au inregistrat incasari lunare de peste 65.000 euro, din care aproximativ 60% in-store si 40% pe segmentul delivery. Produsele Poke House sunt concepute pentru a fi livrate, astfel incat nu sunt predispuse degradarii termice sau calitative.

 

Poke House este pregatit sa duca mai departe atmosfera insorita californiana si prospetimea bowl-urilor Poke, printr-un mix echilibrat de ambitie, agilitate si tehnologie.

 

„Poke House este mai mult decat un restaurant, este un business food-tech, in care retailul si digitalul se imbina pentru a revolutiona industria serviciilor alimentare. Inovatia a fost principalul nostru avantaj inca din pandemie, un moment critic pentru toata piata de restaurante, la nivel global. Acest model de afaceri a reprezentat o oportunitate pentru noi si, cu ajutorul instrumentelor inovatoare, am reusit sa construim un business sustenabil si flexibil. Romania este o locatie strategica datorita ecosistemului fertil de start-up-uri si interesului tot mai crescut pentru un mod de viata sanatos. Ne-au atras aici dinamismul, atitudinea pozitiva si rapiditatea cu care romanii imbratiseaza noi idei. Astfel, ne propunem sa extindem prezenta in Romania cu 20-25 de locatii pana la finalul lui 2024” Matteo Pichi, CEO si co-fondator Poke House.

 

Inovatia este unul din pilonii cheie ai succesului Poke House la nivel global, concretizata in instrumente si facilitati care au crescut gradul de interactivitate si performanta al serviciilor, precum unificarea platformelor de delivery la nivel intern, acceptarea automata a comenzilor si monitorizarea calitatii ingredientelor prin care asiguram prospetimea preparatelor. Programul Poke Squad, integrata in softul CRM al companiei, reuneste astazi peste 150.000 de utilizatori, a caror fidelitate este rasplatita prin interactiune constanta, discount-uri si oferte atractive.

 

Extinderea rapida a retelei de restaurante din Romania are la baza un concept mixed-use, ce include locatii centrale, mall-uri/centre comerciale si locatii aflate in apropierea cladirilor de birouri, ce permit o conexiune facila la retelele de livrare. Noile locatii vor pastra acelasi design inedit, unde totul este ales si selectat cu atentie pentru a oferi clientilor o experienta multisenzoriala completa, decor exotic pastelat, arta San Diego, cactusi, accesorii neon, muzica ambientala Cali-House si, bineinteles, preparate sanatoase, proaspete si delicioase.

 

„Lansarea pe o piata noua vine intotdeauna la pachet cu multe provocari care incep de la alegerea locatiei potrivite, la selectarea echipei locale, a furnizorilor si intelegerea contextului si specificului fiecarei tari sau regiuni si, nu in ultimul rand, al profilului consumatorului final. Primele rezultate pe care le avem de la deschiderea primului magazin flagship Bucuresti sunt foarte optimiste si ne impulsioneaza strategia de dezvoltare si extindere a business-ului pe plan local. Doar un exemplu care ne confirma apetitul clientilor nostri de a interactiona cu brand-ul si produsele noastre este faptul ca peste 70% din vanzarile generate in flagship store-ul din Bucuresti sunt reprezentate de bowl-urile personalizate realizate chiar de catre ei.” afirma Vittoria Zanetti, co-fondator Poke House.

 

Dincolo de atmosfera si decorul inspirate de coasta de Vest a Statelor Unite, Poke House ofera bowl-uri poke hawaiiene delicioase, din ingrediente atent selectionate, livrate zilnic de furnizori locali certificati, pentru a asigura prospetimea meniului. Diversitatea este sustinuta atat de gama variata de bowl-uri House Signature, cat mai ales de posibilitatea de a crea propriul bowl cu ingredientele dorite - o varianta best seller pe piata din Romania, alaturi de House bowl-urile Sunny Salmon, Chicken si Spicy Tuna.

 

Fiecare sezon aduce o noua reteta in editie limitata pentru a completa oferta principala. Indiferent de alegere, bowl-urile Poke House reprezinta optiunea ideala pentru un pranz sanatos si rapid, o gustare delicioasa sau un motiv perfect pentru o masa cu prietenii.

 

Poke House s-a infiintat in noiembrie 2018 din visul a doi prieteni - Matteo Pichi si Vittoria Zanetti de a aduce un colt de California in fiecare oras printr-un format de restaurant fresh si inovator. O astfel de viziune cuprinde atat oferta gastronomica - poke bowl servit in modul West Coast - cat si stilul locatiei si ambalajului.

 

Poke House este liderul global in categoria restaurantelor fast-casual, servind delicioase boluri de poke in peste 100 de locatii din Marea Britanie, Italia, Franta, Spania, Portugalia, SUA si acum, Romania.

 

Cu vanzari estimate la 90 de milioane de euro in 2022 si o echipa in continua crestere de peste 1.000 de oameni, dezvoltarea rapida a afacerii Poke House este generata de un model economic foarte atractiv, o afacere scalabila si o comunitate activa de iubitori de Poke.



Poti fi interesat si de