Piata 9. Secretele unei afaceri de succes cu produse premium
Luni, 29 Iunie 2020
Luni, 29 Iunie 2020
Dupa o experienta de 10 ani in construirea unui brand de success in Marea Britanie – o macelarie artizanala care a ajuns sa aiba un lant de magazine in tot Regatul Unit –, Anca si Dani Galea au stiut ca ceea ce au putut face departe de casa pot reusi si in tara.
„Piata 9 s-a nascut din dorinta noastra de a construi un loc incarcat de magie pentru foodies – cei care apreciaza faptul ca mancarea trebuie sa fie pregatita doar cu ingrediente curate, asa cum trebuie, un loc pentru cei care iubesc sa fie surprinsi de retete noi din diverse zone ale lumii, pentru cei care inteleg ca suntem ceea ce consumam. Noi suntem acele persoane care atunci cand calatorim ne place sa descoperim restaurantele, food shop-urile unde totul se face din pasiune si cu suflet, sa descoperim gusturi si savori deosebite. Am construit Piata 9 pentru altii asemenea noua. Ne dorim sa surprindem oaspetii nostri prin produse create artisanal (nu credem in congelat), din ingredient curate, bazat pe retete simple, gatite cu multa pasiune”, spune Dani Galea.
Printre produsele promovate de Piata 9 sunt in special cele pregatite pe grill-ul pe carbune. Proprietarul afacerii ne-a spus ca sunt foarte apreciate de catre clientii brandului.
In editia 71 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO, puteti citi articolul integral despre cum au dezvoltat sotii Galea business-ul Piata 9.
Boala a fost depistata in orasul Velingrad, regiunea Pazardjik, fiind identificata in cinci unita...
"Fara doar si poate, produsele vor fi la preturi normale, nu se anticipeaza cresteri semnificativ...
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...