Peste 2.000 dintre clientii Macromex s-au inscris pe platforma Bocado.ro
Joi, 17 Februarie 2022
Joi, 17 Februarie 2022
Peste 2.000 dintre clientii Macromex si-au facut cont in Bocado.ro, in primele tei luni de la lansarea platformei, iar 30% dintre acestia au mutat intregul proces de achizitie online.
Tinta pentru 2022 este ca Bocado.ro sa atraga peste 2.000 de clienti si 40% din comenzile totale, generand astfel venituri de 10 milioane de euro.
'Ne-au trebuit mai mult de 2 ani sa ajungem la forma actuala a platformei bocado.ro, astfel incat sa fie una dintre putinele solutii de aprovizionare online adaptate la specificul comertului B2B si, mai ales, la particularitatile HoReCa, oferind o experienta personalizata clientului si eficientizand intregul proces de aprovizionare', a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Platforma recent lansata de Macromex a fost dezvoltata astfel incat sa asigure clientilor HoReCa rapiditate in plasarea comenzilor de aprovizionare, in momentul cel mai potrivit pentru fiecare business: platforma este agentul digital la dispozitia clientului 24/7, oferind mereu informatii actualizate despre produsele oferite. Contul se creeaza rapid, informatiile fiind partial precompletate prin integrarea cu baza de date ANAF.
Odata creat contul, clientul are acces direct la stocul real disponibil, preturi actualizate, informatii logistice detaliate (gramaj pe produs, ambalare pe bax, cantitate minima de comanda, greutatea totala a produselor adaugate in cos), ajutor in calcularea costului per portie, respectiv per kilogram, estimarea valorii finale a comenzii, precum si asistenta dedicata din partea unui agent Bocado.ro.
De asemenea, Bocado.ro ofera clientilor o buna vizibilitate asupra situatiei financiare, punand la dispozitie in timp real istoricul facturilor, situatia la zi a platilor si ziua planificata de livrare, in functie de geolocalizarea clientului.
'Pentru clientii cu echipe mari, Bocado.ro este un instrument de gestionare usoara a activitatii de aprovizionare si control asupra tuturor comenzilor plasate pentru fiecare punct de lucru. In perioada imediat urmatoare, ne dorim sa personalizam in detaliu experienta clientilor nostri, venind cu oferte dedicate tipului de business, fie ca sunt pizzerii, restaurante, bistro-uri, patiserii etc. Din punct de vedere al functionalitatilor, avantajul de a lucra cu o platforma specializata pentru e-commerce este ca suntem mereu aliniati la ultimele dezvoltari tehnologice in domeniu, optimizand fluxul operational', a spus Albert Davidoglu.
Pana in prezent, cele mai multe comenzi au fost plasate pentru categoriile semipreparate, carne, legume si fructe, produse de brutarie si patiserie, urmate de produse lactate si vegetale. Media comenzii este de 1.000 de lei, iar gradul de recurenta al comenzilor s-a mentinut odata cu trecerea acestora in online, variind in functie de specificul fiecarui business.
Cei mai multi utilizatori sunt din Bucuresti, urmati de clientii din Cluj-Napoca, Brasov, Constanta si Iasi.
Pentru 2022, Macromex isi propune sa continue investitiile in dezvoltarea platformei Bocado.ro, integrand oferte personalizate, produse exclusive, precum si solutii dedicate clientilor cu un anumit specific - pizzerii, patiserii, bistrouri etc.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...