Pastravul Afumat Doripesco a primit certificarea de „Produs Montan”
Vineri, 20 Decembrie 2024
Vineri, 20 Decembrie 2024
Produsul montan este o mentiune de calitate, aprobata la nivel european, acordata de catre Agentia Nationala a Zonei Montane. Aceasta certificare atesta faptul ca Pastravul Afumat este realizat in conformitate cu standarde stricte, utilizand materii prime si furaje provenite din zona montana, garantand autenticitatea si respectul fata de traditii.
Procesul de productie – de la traditie la excelenta
Pastravul este prelucrat si afumat utilizand tehnologii moderne, care imbina metodele traditionale cu cerintele stricte de siguranta alimentara. Procesul include:
- Sararea uscata cu ingrediente naturale;
- Afumarea cu fum din rumegus de fag, pentru a obtine aroma autentica si savoarea deosebita;
- Ambalarea individuala pentru pastrarea prospetimii si a calitatii.
Produsul final – Pastravul Afumat care este ambalat la gramajul de 150 g – este depozitat in conditii controlate, asigurand respectarea celor mai inalte standarde de calitate.
Un angajament fata de comunitate si mediu
Prin utilizarea resurselor locale, Doripesco contribuie la dezvoltarea economica a Tarii Barsei, sustinand si promovand un model sustenabil de productie. Doripesco a fost prima companie producatoare de peşte şi produse procesate din peşte care a obtinut Atestat de produs tradiţional pentru sapte dintre produsele sale, iar Novacul Afumat din Tara Barsei a reprezentat primul produs din sectorul piscicol care s-a bucurat de certificarea IGP (Indicaţie Geografica Protejata). In anul 2021, produsul Salata traditionala cu icre de crap a dobandit protectie pe sistemul de calitate Specialitate Traditionala Garantata (STG).
„Certificarea „Produs Montan” este un pas important in recunoasterea muncii dedicate si a angajamentului nostru de a oferi consumatorilor produse de calitate, care pastreaza autenticitatea gustului si respecta natura. In cei peste 25 de ani de activitate, misiunea Doripesco este de a oferi clientilor produse de o calitate superioara, din materie prima provenita din mediul natural.”, a declarat Dorin Crizbasan – Director General Doripesco S.A.
Compania Doripesco are o istorie de peste 25 de ani pe piata romaneasca si incurajeaza o alimentaţie responsabila, sanatoasa, bazata pe principiile pisciculturii multifunctionale, garantand astfel siguranţa alimentara. Din respect pentru clienti, compania pastreaza valorile de baza ce au stat la consolidarea business-ului: calitatea, prospeţimea produselor, dar si unicitatea pe piaţa.
Compania Doripesco este furnizor national pentru Kaufland, iar produsele sale se gasesc in marile lanturi de retail precum Carrefour, Metro, Selgros, Auchan, Mega Image, precum si in magazinele mai mici. Incepand din 2021, Doripesco a incheiat un parteneriat cu Glovo pentru livrarea produselor si specialitatilor pescaresti la nivel local in Brasov, si a intrat intr-o colaborare cu eMAG, cel mai mare retailer online din Romania.
Produsele Doripesco sunt disponibile si pe pietele externe, in tari precum Franta, Germania si Italia, iar compania isi propune ca in viitor sa patrunda si pe piata Statelor Unite ale Americii.
„Noul nostru Raport de Sustenabilitate, aferent anului 2023, arata ca suntem «Pregati...
Sfaturi ANPC: Acordati o atentie deosebita caracteristicilor organoleptice ale produselor si sol...
Cum a evoluat compania DIANA in 2024? 2024 a fost un an plin de oportunitati si transformari. A...