Parteneriat pentru promovarea produselor romanesti in marile magazine
Miercuri, 02 Mai 2018
Miercuri, 02 Mai 2018
Acest tip de parteneriat pentru promovarea produselor romanesti si a producatorilor locali, lansat de Carrefour in Romania incepand din anul 2008, asigura monitorizarea si verificarea continua a standardelor de calitate stabilite impreuna cu partenerii de catre o echipa de experti. Produsele sunt disponibile in toate hipermarketurile Carrefour din Bucuresti, dar si la comanda, pe platforma Bringo.
'Carrefour promoveaza produsele romanesti si producatorii locali, dovada fiind ponderea substantiala pe care produsele autohtone o au in magazinele noastre. Spre exemplu, pe segmentul carne regasim carne de pasare 100% romaneasca, carne de vita in proportie de 90% din productie locala si aproximativ 60% carne de porc de la fermele din Romania. Prin lansarea celei de-a 4-a Filiere a Calitatii pentru carnea de manzat Carrefour isi continua angajamentul de a oferi clientilor produse romanesti proaspete si gustoase, avand garantia calitatii prin monitorizarea atenta si verificarea continua a standardelor agreate cu partenerii', a declarat joi, cu prilejul lansarii oficiale a noului parteneriat pe termen lung, Florin Capatana, director dezvoltare durabila si relatii institutionale Carrefour.
Produsele comercializate sub umbrela "Filierei Calitatii Carne de Manzat" provin de la doua ferme de carne din judetele Arges si Brasov, rasa Charolaise, animale care cresc liber si sanatos pe pasuni de munte, hranite 100% natural cu iarba proaspata, fan si cereale, a precizat Silviu Diaconu, director in cadrul Carrefour Romania.
Carnea este transata si ambalata intr-un abator specializat aflat in Ramnicu Valcea, iar produsele astfel obtinute sunt livrate catre hipermarketurile Carrefour din Bucuresti, putand fi gasite in zona de Macelarie-Autoservire. De asemenea, clientii vor putea gasi produsele din Filiera Calitatii Carne de Manzat si pe platforma Bringo, incepand cu aceasta luna.
Filiera Calitatii Carrefour aduce beneficii nu doar clientilor, dar si micilor producatori locali, oferindu-le acestora o serie de avantaje - eliminarea problemelor de desfacere, previzionarea clara a vanzarilor, siguranta preturilor negociate, stabilitatea parteneriatului si sustinerea logistica.
"Estimam sa livram pana la finalul anului 100 de tone de carne, de la ambele ferme", a precizat Ionut Piuaru, producator ferma agricola Valsanesti (Arges).
In Romania, Grupul Carrefour opereaza 318 magazine - hipermarketuri si supermarketuri, cat si un magazin de comert online.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...