Oficial METRO: Nu vindem reteaua Real


Metro AG nu intentioneaza sa vanda lantul sau de supermarketuri Real din Germania, a afirmat Olaf Koch, directorul general al retailerului german, transmite Reuters.

"Suntem acum intr-un moment in care putem spune: compania si-a organizat cu succes viitorul", a declarat Koch, pentru revista WirtschaftsWoche (WiWo) cand a fost intrebat cat timp va pastra Metro reteaua Real.

 

"Acum ne ocupam de dezvoltarea cu succes a Real, de proprietatile noastre imobiliare, de sporirea potentialei valori a noului model de afaceri, pe fondul cresterii rapide a pietei online", a adaugat seful Metro.

 

Dezvoltarea unui concept "hala de piata" la un magazin Real din Krefeld - Germania – a majorat cu 30% numarul de clienti. Aproximativ 30 dintre cele 280 de magazine Real pot fi pe termen mediu transformate in "hale de piata", in timp ce in alte unitati ar putea fi incorporate diverse aspect ale acestui concept, a explicat Koch.

 

Declaratiile lui vin in contextul in care sindicatul Verdi a cerut celor 34.000 de angajati ai Real din Germania sa declanseze o greva din cauza contractului de munca prin care retailerul vrea sa-si scada costurile cu personalul.

 

In anul sau fiscal incheiat la 30 septembrie 2017, Real a raportat un declin al vanzarilor de 3,1% si o scadere de 24% a profitului operational. De asemenea, Koch a afirmat ca Metro isi mentine angajamentul fata de subsidiara din Rusia, in pofida slabei performante.

 

Anul trecut, Metro AG a finalizat procesul sau de divizare in doua societati, in conditiile in care activitatile sale din domeniul hipermarketurilor au inceput sa fie cotate independent pe bursele de la Frankfurt si Luxemburg.

 

Actionarii Metro au votat in favoarea divizarii grupului in doua entitati, una care va cuprinde operatiunile angro Metro Cash & Carry, care vor pastra denumirea Metro, in timp ce activitatile de distributie de produse electronice de larg consum, regrupate sub marca Metro-Saturn, vor fi rebotezate Ceconomy.

 

Metro Group este una dintre cele mai mari si mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de unitati in 29 de tari si peste 220.000 de angajati. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie 1996, cand a deschis primul magazin din Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.

 



Poti fi interesat si de