O noua campanie pentru produsele ready-meal de la Cris-Tim
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Miercuri, 05 Octombrie 2016
Cris-Tim a lansat brandul de produse gata gatite, Bunatati, sustinut de o campanie complexa TV, online si outdoor, a anuntat producatorul de produse din carne.
Cu un nou design atractiv si cu o varietate de peste 150 de produse la raft, Bunatati de la Cris-Tim atrage prin retete deosebite. Astfel, ajung pe mesele romanilor produse delicioase din categoriile salate, gratare, meniuri si supe. Gama de produse contine si retete de post, iar ambalajele pot fi incalzite in cuptorul cu microunde.
Cu o istorie de peste 24 de ani, Cris-Tim este liderul pietei romanesti de mezeluri, oferind intotdeauna consumatorilor sai produse sigure, proaspete, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si prin sistemele de management al sigurantei alimentului (ISO 22000:2005) si al protectiei mediului (ISO 14001: 2004).
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...