O mare parte din produsele de pe rafturile Lidl provin de la furnizori romani
Joi, 07 Iulie 2016
Joi, 07 Iulie 2016
Retailerul german Lidl, al treilea jucator din comertul modern dupa cifra de afaceri, a incheiat parteneriate cu peste 100 de producatori locali care ii furnizeaza legume, fructe, carne, lactate, oua sau paine in cele circa 200 de magazine ale retelei.
O parte dintre produsele livrate de acestia ajung pe pietele externe, exporturile avand o valoare de 25 mil. de euro in 2015, in crestere cu 25% fata de anul anterior.
In acest moment, la implinirea a cinci ani de prezenta pe piata de retail din Romania, avem peste 100 de colaboratori din Romania, pentru diverse categorii de produse pe care sa le oferim clientilor nostri. Legumele si fructele nu sunt insa singurele produse proaspete care provin din Romania. Carnea proaspata din magazinele Lidl provine aproape in totalitate (aproximativ 90%) de la furnizori din tara noastra, precum si o buna parte dintre lactate si mezeluri, oua sau paine, spun oficialii retailerului german.
Lidl a raportat o cifra de afaceri neta de 4,72 miliarde de lei (1,062 miliarde de euro) pentru anul trecut, in crestere cu 21,5% comparativ cu anul anterior, si un profit net de 172 milioane de lei (38,7 milioane de euro), de aproape trei ori mai mare.
Discounterul german a intrat pe piata romaneasca in urma cu sase ani, cand a preluat magazinele de discount Plus de la grupul Tengelmann. Discounterul si-a propus sa extinda reteaua de magazine, sa deschida un nou centru logistic la Lugoj si un nou sediu central in Bucuresti.
In prezent, retailerul a ajuns la o retea de aproape 200 de magazine in tara noastra si peste 10.000 de unitati comerciale in Europa.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...