Nou director de marketing la Caroli Foods Group
Vineri, 12 Septembrie 2014
Vineri, 12 Septembrie 2014
Caroli Foods Group, liderul pietei de mezeluri din Romania, o numeste pe Ana Maria Bajan in pozitia de Marketing, Business Development & PR Executive Director.
Incepand din luna septembrie a acestui an, Ana Maria Bajan va coordona toate activitatile de marketing si de relatii publice ale grupului, fiind totodata implicata activ in realizarea si implementarea strategiei de dezvoltare a producatorului de mezeluri.
Ana Maria Bajan este licentiata a Facultatii de Relatii Economice Internationale, in cadrul Academiei de Studii Economice, absolvind si cursurile de Master in Marketing in cadrul aceleiasi institutii. Are o experienta profesionala de peste 14 de ani in marketing si comunicare, activand in cea mai mare parte in sectorul FMCG. Inainte de a se alatura echipei Caroli Foods Group, marketerul a ocupat diferite pozitii in cadrul Unilever South Central Europe, cele mai recente fiind cele de Marketing Manager, Customer Marketing Manager si Business Development Manager. Pe tot parcursul profesional, Ana Maria Bajan a contribuit si influentat direct activitati de crestere a performantei de brand, cresteri semnificative de market share, lansarea de noi produse si rebranding, category si business management, programe de succes in PR si digital. Totodata, a construit, dezvoltat si coordonat echipe multidisciplinare pe diferite piete din Europa Centrala si de Est.
In cadrul Caroli Foods Group, Ana Maria Bajan se va ocupa de coordonarea activitatilor de marketing si comunicare externa pe toate pietele in care compania activeaza, dar si pe noile piete, fiind responsabila de relatiile cu toate publicurile tinta. Totodata, aceasta va contribui la realizarea si implementarea strategiei de dezvoltare a producatorului de mezeluri pentru consolidarea pozitiei de lider pe piata din Romania si indeplinirea obiectivului de a deveni cel mai respectat procesator de carne din Europa de Est.
La numirea sa, CEO-ul Caroli Foods Group, Khaled El Solh, declara Experienta si profesionalismul Anei Maria Bajan reprezinta un activ valoros pentru Caroli Foods Group si suntem bucurosi sa o avem in echipa. Sunt convins ca venirea ei in companie ne va sprijini in atingerea obiectivelor ambitioase pe care le avem pentru urmatorii ani, atat pentru piata din Romania, cat si pentru cea regionala.
La numirea sa in pozitia de Marketing, Business Development & PR Executive Director, Ana Maria Bajan declara: Este o onoare si, in acelasi timp, o mare responsabilitate sa ma alatur echipei Caroli Foods, care a costruit o extraordinara poveste de succes in ultimii 20 de ani pe piata din Romania, pornind de la o afacere de familie si devenind lider de piata, prima alegere a consumatorului in aceasta categorie. Am fost impresionata de viziunea si strategia companiei, de preocuparea continua legata de calitatea produselor din portfofoliu, dar mai ales de focusul permanent asupra consumatorului.
Grupul Caroli Foods a devenit liderul pietei de mezeluri proaspete din Romania prin fuziunea pe plan local cu Campofrio Food Group, liderul pietei de produse procesate din carne din Europa si un important jucator global in domeniu. In prezent, grupul detine un portofoliu format din brandurile Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro. Grupul Caroli Foods isi propune adoptarea calitatii ca si stil de viata, inovarea continua a portofoliului de produse si dezvoltarea unei relatii de incredere cu consumatorii si partenerii sai.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...