Nielsen Romania: Cantitatea de mici vanduta in 2018 a crescut cu 14% fata de 2017
Joi, 27 Iunie 2019

Joi, 27 Iunie 2019
Nielsen, companie globala de masurare si analiz? de date, care este prezenta si in Romania, mai arata faptul ca pretul platit de consumatori a fost mai mare cu 4,5% pe kilogram, in linie cu inflatia.
Cea mai apreciata reteta de mici ramane in continuare vita cu porc (57% din total volum), urmata de porc (26%), dar si de vita cu oaie (9%).
Romanii pun pe gratar tot mai multi carnati, in top fiind cabanosii, al caror consum a crescut cu 36% in 2018 fata de anul anterior.
Se pare ca apetitul clientilor a inceput sa se schimbe, mergand mai mult catre produsele de import. Hamburgerii au inregistrat o crestere si mai spectaculoasa de volum in 2018, de 44%, insa consumatorii au platit cu 11% mai putin, volumele fiind totusi mult sub cele ale traditionalilor mici, se mai mentioneaza in analiza Nielsen.
"Inflaţia a afectat într-un mod semnificativ mediul de afaceri românesc, unul şi aşa ...
Canicula a înrăutăţit în mod semnificativ perspectivele referitoare la calitatea şi r...
"Ne împuşcăm singuri în picior", spune fermierul Cedric Benoist, secretar general adj...