Nielsen Romania: Cantitatea de mici vanduta in 2018 a crescut cu 14% fata de 2017

Nielsen Romania: Cantitatea de mici vanduta in 2018 a crescut cu 14% fata de 2017


Conform datelor colectate de Nielsen Romania de la reprezentantii marilor lanturi de magazine, volumul vanzarilor de mici a continuat sa creasca in 2018 cu 14% fata de anul anterior.

Nielsen, companie globala de masurare si analiz? de date, care este prezenta si in Romania, mai arata faptul ca pretul platit de consumatori a fost mai mare cu 4,5% pe kilogram, in linie cu inflatia.

 

Cea mai apreciata reteta de mici ramane in continuare vita cu porc (57% din total volum), urmata de porc (26%), dar si de vita cu oaie (9%).

 

Romanii pun pe gratar tot mai multi carnati, in top fiind cabanosii, al caror consum a crescut cu 36% in 2018 fata de anul anterior.

 

Se pare ca apetitul clientilor a inceput sa se schimbe, mergand mai mult catre produsele de import. Hamburgerii au inregistrat o crestere si mai spectaculoasa de volum in 2018, de 44%, insa consumatorii au platit cu 11% mai putin, volumele fiind totusi mult sub cele ale traditionalilor mici, se mai mentioneaza in analiza Nielsen.



Poti fi interesat si de