Munch si Bonapp fuzioneaza pentru a lupta mai eficient impotriva risipei alimentare
Miercuri, 12 Februarie 2025

Miercuri, 12 Februarie 2025
Aceasta fuziune strategica reprezinta, de asemenea, un pas important in promovarea practicilor alimentare sustenabile, ajutand retailerii sa-si creasca veniturile si oferindu-le consumatorilor acces facil la alimente excedentare.
Compania reuneste acum o echipa de aproape 100 de membri si a generat venituri totale de 7,5 milioane EUR in 2024.
Kirill Perepelica, Co-Fondator Munch, a subliniat impactul transformator al acestei fuziuni: „Romania este una dintre cele mai mari si dinamice piete din Europa Centrala si de Est, ceea ce o face o prioritate strategica pentru noi. Bonapp a construit un brand puternic in aceasta tara efervescenta, colaborand cu parteneri de renume precum PENNY si Starbucks. In plus, reteaua extinsa a echipei Bonapp in regiune deschide oportunitati extraordinare pentru extinderea noastra in Europa. Suntem incantati sa ne unim fortele si sa dezvoltam impreuna acest business”.
“Antreprenorii cu aceeasi viziune isi unesc fortele! Munch si Bonapp impartasesc culturi foarte asemanatoare. Prin combinarea expertizei locale profunde a Bonapp cu succesul dovedit al Munch in regiune, cream fundatia ideala pentru o crestere accelerata. Acest parteneriat demonstreaza ca in lumea companiilor in crestere, intregul poate fi cu adevarat mai mare decat suma partilor sale”, a adaugat Luka Zivkovic, Co-Fondator Bonapp.
Unirea fortelor pentru un impact mai mare
Fuziunea combina leadershipul european al Munch in trei tari cu pozitia solida a Bonapp pe piata din Romania, rezultand intr-o platforma unificata cu peste 3,5 milioane de descarcari ale aplicatiei si un total de 6000 de locatii partenere.
Atat Munch, cat si Bonapp, au o misiune comuna: sa conecteze consumatorii cu HoReCa si retaileri care ofera alimente excedentare la reduceri semnificative.
Grégoire Vigroux, Co-Fondator Bonapp, a subliniat impactul extins al muncii lor: “Munch si Bonapp impartasesc angajamentul de a urmari profituri cu un scop, crestere cu impact si prosperitate cu sustenabilitate. Impreuna, oferim gospodariilor alimente accesibile in contextul inflatiei crescande, ajutam retailerii sa reduca risipa si contribuim la o planeta mai sanatoasa. Acum, mai mult ca niciodata, solutia noastra aduce un castig triplu — un castig pentru consumatori, un castig pentru retaileri si un castig pentru mediu”.
Aplicatiile mobile Munch si Bonapp permit utilizatorilor sa achizitioneze produse de inalta calitate care se apropie de data expirarii la reduceri de 50% sau mai mult, ajutand retailerii sa reduca risipa si sa isi creasca veniturile.
Abordarea unei provocari globale alarmante
Risipa alimentara este o problema globala presanta, Uniunea Europeana generand aproape 60 de milioane de tone de risipa alimentara anual — echivalentul a 132 kg de persoana.
Doar in 2024, prin aplicatiile lor mobile, Munch si Bonapp au salvat impreuna aproape 3.000 de tone de alimente care ar fi fost aruncate, contribuind la un sistem alimentar mai sustenabil in Europa Centrala si de Est si la o planeta mai sanatoasa.
Ambitii indraznete pentru un viitor sustenabil
In saptamanile urmatoare, Bonapp si Munch vor integra platformele, echipele si operatiunile lor, creand o experienta fluida pentru utilizatori si parteneri.
Impreuna, fondatorii planuiesc sa se extinda in noi piete in 2025, inclusiv in Bulgaria, Croatia, Grecia, Serbia si Slovenia, in timp ce vor consolida parteneriatele cu retailerii si vor imbunatati aplicatia mobila pentru a oferi o experienta mai buna utilizatorilor.
Raspandirea virusului gripei aviare a provocat ingrijorari in randul guvernelor si firmelor din s...
AFS este un furnizor de top de solutii personalizate de mixuri uscate, cu expertiza in dezvoltare...
„Aceasta realizare a fost posibila datorita negocierilor sustinute de specialistii ANSVSA, ...