Microferma Ograda Verde extinde livrarile la nivel national

Microferma Ograda Verde extinde livrarile la nivel national


Ograda Verde, microferma ce comercializeaza online carne de pui, curcan si produse derivate de la animale hranite 100% natural, a incheiat primele 9 luni ale acestui an cu o cifra de afaceri de 250.000 euro, o crestere de 20% fata de anul precedent.

Pentru finalul anului, microferma estimeaza mentinerea cresterii la 20% fata de 2020. Principalele motoare care sustin aceasta crestere sunt diversificarea portofoliului de produse si extinderea ariei de livrare.

 

Astfel, Ograda Verde extinde, incepand din aceasta luna, livrarea la nivel national pentru intreg portofoliul de produse. Microferma, infiintata in 2012, a acoperit pana in prezent zonele Bucuresti - Ilfov, Breaza, Ploiesti si Brasov, iar odata cu extinderea livrarii acopera toate judetele tarii.

 

Clientii Ograda Verde au la dispozitie pentru comanda online atat produsele din portofoliul propriu - carne de pui, curcan si produse derviate - cat si cele peste 250 de produse comercializate cu ajutorul partenerilor, producatori locali care folosesc ingrediente si materie prima 100% naturale. Acestea sunt livrate cu transport frigorific, fiind astfel asigurata prospetimea produselor indiferent de destinatie.

 

"Extinderea catre livrarea nationala a venit ca urmare a solicitarilor tot mai active din partea clientilor. Este un pas natural in dezvoltarea microfermei pe care ne-am dorit sa-l facem mai devreme, insa a fost nevoie mai intai de asigurarea infrastructurii, astfel incat sa ne mentinem promisiunea de a livra carne proaspata, in conditii de siguranta", a explicat Victor Camarasoiu, fondatorul Ograda Verde.

 

In prezent, cosul mediu cuprinde 7 produse, cu o valoare totala de 340 lei, pe primele locuri in preferintele de achizitie fiind produsele din carne de pui, urmate de cele de curcan si de produsele lactate. Circa 30% dintre clientii existenti comanda de cel putin doua ori pe luna.

 

Ograda Verde este o microferma infiintata in 2012 de catre Victor Camarasoiu, dupa o investitie initiala de 50.000 de euro. Conceptul care sta la baza business-ului se bazeaza pe promovarea strategiei farm to fork, cu un lant alimentar scurt si o trasabilitate clara a produselor. Astfel, pasarile de la Ograda Verde sunt crescute liber, cu hrana 100% naturala si un ritm de crestere lent. Centrul de sacrificare este autorizat de catre directia sanitar-veterinara, iar transportul catre client se face cu masini frigorifice la temperatura controlata, in 24 de ore de la sacrificare.



Poti fi interesat si de