Metro se extinde pe piata franceza
Luni, 11 Iulie 2016
Luni, 11 Iulie 2016
Retailerul german Metro AG va achizitiona compania franceza de servicii alimentare Pro a Pro de la grupul belgian Colryt, pentru a se extinde pe piata franceza, transmite Reuters.
Desi Metro si Colryt au refuzat sa dea publicitatii valoarea tranzactiei, surse care au dorit sa-si pastreze anonimatul au declarat, pentru Reuters, ca al patrulea retailer european ar putea plati 200 milioane de euro (221 milioane de dolari) pentru compania franceza. Franta este una din cele mai importante piete pentru divizia Metro Cash & Carry, care are 92 de magazine in aceasta tara, in timp ce Pro a Pro furnizeaza alimente direct scolilor, spitalelor, restaurantelor cafenelelor si firmelor de catering din Franta. Pro a Pro are 1.700 de angajati si anul trecut a generat vanzari de 670 milioane de euro la aproximativ 42.000 de clienti.
Metro Group este una dintre cele mai mari si mai extinse companii de retail din lume, cu 2.000 de locatii in 29 de tari si peste 220.000 de angajati. Divizia Metro Cash & Carry s-a lansat oficial in Romania in luna octombrie 1996, cand a deschis primul magazin din Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...