Metro a investit 19,6 milioane de euro într-un nou centru logistic
Joi, 04 Septembrie 2025

Joi, 04 Septembrie 2025
Noua facilitate de livrare a produselor alimentare (Food Service Delivery - FSD), dezvoltată în parteneriat cu WDP, acoperă 12.000 mp şi este integrat în platforma centrală de 65.000 mp a companiei.
"În ultimii ani, România a fost una dintre cele mai de succes ţări din Grupul METRO, nu doar ca performanţă financiară, ci şi în termeni de inovaţie şi de stabilire a unor noi direcţii pentru alte ţări din familia Metro. Metro România este atât un model, cât şi o inspiraţie pentru strategia actuală a Grupului, multe dintre elementele dezvoltate aici fiind exportate în alte ţări unde operăm. Suntem pregătiţi să continuăm să investim în România, cu planuri în valoare de sute de milioane de euro până în 2030. Suntem pregătiţi să investim în viitorul economic al României şi să construim noi infrastructuri, dar, ca o companie internaţională, avem nevoie de un climat de încredere şi predictibilitate", a declarat, la evenimentul de inaugurare, CEO-ul Metro AG, Steffen Greubel, citat îm comunicat.
Noua facilitate este concepută pentru a consolida una dintre cele mai dinamice linii de business - livrările către sectorul food service - şi răspunde direct cererii tot mai mari din partea clienţilor români: comercianţi independenţi, antreprenori din HoReCa, cea mai mare franciză independentă din ţară, LaDoiPaşi, şi reţeaua în continuă creştere de magazine LaDoiPaşi Extra.
Potrivit retailerului, cu 26 de centre regionale de distribuţie, susţinute de hub-ul central de lângă Bucureşti (One Roof, de 65.000 mp) şi platformele din Reşiţa şi Slobozia, Metro România asigură livrări la nivel naţional în fiecare zi printr-o flotă de peste 300 de camioane, deservind peste 11.000 de clienţi.
Portofoliul companiei pentru noul depozit FSD include peste 11.500 de produse - de la proaspete la congelate, de la ambient la refrigerate - toate oferite cu preţuri stabile, calitate constantă şi eficienţă operaţională.
Metro este un lider internaţional în comerţul cu ridicata de produse alimentare şi nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor şi firmelor de catering (HoReCa), precum şi ale comercianţilor independenţi (Traders).
Compania operează în peste 30 de ţări şi are mai mult de 85.000 de angajaţi, la nivel mondial. În anul financiar 2023/24, Metro a înregistrat vânzări de 31 de miliarde de euro.
Primele 50 de magazine Simply by Auchan sunt distribuite în judeţele Argeş, Braşov, Buzău, ...
De la o comandă record de peste 12.000 lei pentru electrocasnice, la parfumuri şi flori de mii de...
„Strategia noastră este să ne consolidăm poziția de lider în toate categoriile î...