Metro a incheiat parteneriate cu peste 100 de fermieri romani

Metro a incheiat parteneriate cu peste 100 de fermieri romani


Retailerul german Metro Cash & Carry Romania a anuntat ca va extinde programul De-ale noastre in judetele Galati, Calarasi si Prahova, program ce vine in sprijinul producatorilor locali.

metro romaniaRetailerul german Metro Cash & Carry Romania a anuntat ca va extinde programul De-ale noastre in judetele Galati, Calarasi si Prahova, program ce vine in sprijinul producatorilor locali.
Pe masura ce se apropie momentul in care retailerii ar putea fi obligati sa puna pe rafturi in proportie de 51% produse alimentare luate de pe lantul scurt, dar si ca urmare a cererii consumatorilor romani, retailerii fac eforturi sa isi extinda parteneriatele cu producatorii locali.

Metro, primul lant de magazine de mari dimensiuni care a intrat in Romania, a inclus in programul De-ale noastre peste 100 de producatori locali din 33 comunitati din Romania. Acum, fac parte din program si producatorii locali din in bazinul legumicol Matca din judetul Galati, precum si in judetele Calarasi si Prahova.

Prin acest program, compania le ofera fermierilor sprijin in toate etapele cheie ale productiei, de la consultanta, solutii de colectare, ambalare, trasabilitate, precum si monitorizare, distributie si o piata de desfacere a productiei, in magazinele retelei METRO Romania.

Inca din 1996, anul intrarii METRO pe piata din Romania, ne-am dorit si am sustinut dezvoltarea economiei locale, avand in vedere ca un loc important printre furnizorii nostri, sa il ocupe, in mod constant, cei locali. Am ajustat permanent strategia de aprovizionare si am avut in vedere cooperarea directa cu acestia, astfel incat sa le putem oferi clientilor nostri o sortimentatie variata de produse romanesti si proaspete, precum si sa ii sustinem pe producatorii locali in a se dezvolta, prin crearea unor parteneriate de incredere si de lunga durata cu METRO", a declarat Adina Timplaru, Head of Corporate Communications METRO Cash & Carry Romania.

Anul acesta, programul De-ale noastre a debutat in luna martie cu produse proaspete de sezon, precum: ceapa verde, ridichii si salata verde, iar in sezonul de vara atinge un varf de productie si sortiment, cu peste 45 de articole de legume si fructe.

Programul De-ale noastre a demarat in 2012 cu scopul de a sustine dezvoltarea durabila a afacerilor micilor producatori de legume si fructe, precum si de a-i ajuta sa isi rezolve principalele probleme (posibilitati reduse de promovare, precum si distributie/ desfacere a produselor lor). Prima zona inclusa in program a fost Poiana Mare din judetul Dolj in 2012, urmata de zone din alte noua judete: Olt, Mehedinti, Dambovita, Tulcea, Ialomita, Valcea, Ilfov, Giurgiu si Arges in 2014. Acestora li se adauga anul acesta si producatori din judetele Galati, Calarasi si Prahova.

Retailerul colaboreaza in acest moment cu peste 350 producatori locali de produse proaspete si ultraproaspete, din toate regiunile tarii.

METRO Cash & Carry Romania este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda.



Poti fi interesat si de