Membranele artificiale domina piata din Romania

Membranele artificiale domina piata din Romania


Alegerea unui anumit tip de membrana face diferenta intre un produs de duzina si unul deosebit.

membrane artificialeAlegerea unui anumit tip de membrana face diferenta intre un produs de duzina si unul deosebit.
Pentru acelasi tip de preparat din carne, exista mai multe optiuni, in functie de aspectul dorit, ori de capacitatea logistica si de depozitare de care dispune procesatorul de carne. Inovatiile permit, la aceasta ora, eliminarea mai multor etape din procesul tehnologic, gratie membranelor cu transfer de aroma si culoare.

Din categoria membranelor artificiale, cota cea mai mare, in kilometri, este detinuta de catre cele colagenice comestibile (aproximativ 75%), fibroase (10%), colagenice necomestibile (6%), poliamidice (5%), celulozice (3%) si textile (1%), a declarat Nicolae Saracut, directorul comercial al companiei Supremia.

Pe de alta parte, specialistii din cadrul companiei Marchand sunt de parere ca tendinta in viitorul apropiat va fi de intoarcere la cele naturale.

Este doar o problema de timp. Productia va fi orientata preponderent catre membranele naturale, consumatorul roman fiind un bun cunoscator al gamei de care vorbim, a remarcat Paul Predusel, directorul executiv al companiei Marchand.

Articolul integral despre piata membranelor din Romania se regaseste in continutul editiei 48 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.Save



Poti fi interesat si de