Mega Image lanseaza „Bun de Tot”, o marca proprie de produse din carne de pui

Mega Image lanseaza „Bun de Tot”, o marca proprie de produse din carne de pui


Mega Image continua sa isi inspire clientii sa aiba un stil de viata sanatos si lanseaza „Bun de Tot”, o noua marca proprie care include o gama de produse proaspete din carne de pui provenita de la producatori locali.

Produsele sunt deja disponibile si pot fi achizitionate din magazinele Mega Image si Shop&Go din toata tara, la zonele refrigerate dedicate.

 

Printr-o gama completa de 13 produse proaspete din carne provenita de la pui crescuti la sol si hraniti exclusiv cu furaje naturale in ferme romanesti, „Bun de Tot” este solutia simpla pentru mese cu preparate gustoase si sanatoase.

 

„Ducem mai departe implicarea de a sustine un stil de viata sanatos prin marcile noastre proprii, in care investim continuu pentru a oferi calitate la cel mai bun pret. Produsele din gama „Bun de Tot” asigura un nivel ridicat de control si calitate prin procesul de crestere a pasarilor din surse sigure, in ferme locale si ne permit sa pastram un pret accesibil pentru o categorie de carne de baza in alimentatia de zi cu zi. Continuam astfel sa investim in producatorii locali si sa oferim clientilor produse sigure pentru o alimentatie sanatoasa,” afirma Mircea Moga, CEO Mega Image.

 

Categoria de produse din carne are un rol strategic in contextul tendintelor actuale de alimentatie si un stil de viata echilibrat. La baza lansarii noului brand au stat nevoia de control asupra calitatii produselor si asigurarea unor standarde inalte de siguranta si prospetime in cadrul unei clase de produse de baza, foarte importante pentru un stil de viata sanatos.

 

Segmentul de produse ambalate din carne proaspata de pui reprezinta categoria cu cea mai mare pondere in vanzarile nete si un profit per unitate de vanzare ce depaseste performanta produselor din carne de porc. De asemenea, consumul de carne pe piata de retail din Romania are un procent ridicat, carnea de pui fiind lider pe acest segment. Astfel, produsele din gama „Bun de Tot” raspund nevoilor consumatorilor pentru produse proaspete provenite din surse locale sigure, intr-o forma ce permite pregatirea rapida a unor mese sanatoase si gustoase.



Poti fi interesat si de