Mega Image deschide magazine noi


Mega Image a deschis astazi, 13 Decembrie, trei magazine noi: doua magazine Shop&Go si un magazin Mega Image. Cele doua magazine Shop&Go sunt situate pe Strada Pajurei si pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, din Bucuresti, si au o suprafata de vanzare de aproximativ 86 mp. Maine, 14 Decembrie, se va deschide un nou magazin situat pe Soseaua Banatului, din Chitila, Ilfov si va avea o suprafata de vanzare de aproximativ 423 mp. Lantul Mega Image continua sa se largeasca si va inaugura inca 16 magazine noi in luna decembrie, urmand sa incheie anul 2013 cu un total de 296 magazine sub brandurile Mega Image, Shop&Go si AB Cool Food. Astfel, de la inceputul anului 2013 pana la finalul anului, reteaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri: 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go si un magazin sub brandul AB Cool Food. Planurile de expansiune au demonstrat ca Mega Image are incredere in potentialul de dezvoltare al Romaniei si a zonei in care suntem prezenti, confirmand si in acest an, pentru a treia oara consecutiv, pozitia de cel mai dinamic comerciant din retailul modern. Astfel, Mega Image este una din companiile care a facut un numar mare de angajari chiar si in perioada de criza, de la inceputul anului si pana in prezent avand peste 3600 de noi angajati, care lucreaza la sediul central si in magazine.

megaMega Image a deschis astazi, 13 Decembrie, trei magazine noi: doua magazine Shop&Go si un magazin Mega Image. Cele doua magazine Shop&Go sunt situate pe Strada Pajurei si pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, din Bucuresti, si au o suprafata de vanzare de aproximativ 86 mp. Maine, 14 Decembrie, se va deschide un nou magazin situat pe Soseaua Banatului, din Chitila, Ilfov si va avea o suprafata de vanzare de aproximativ 423 mp. Lantul Mega Image continua sa se largeasca si va inaugura inca 16 magazine noi in luna decembrie, urmand sa incheie anul 2013 cu un total de 296 magazine sub brandurile Mega Image, Shop&Go si AB Cool Food. Astfel, de la inceputul anului 2013 pana la finalul anului, reteaua Mega Image s-a extins cu 104 de supermarket-uri: 37 sub brandul Mega Image, 66 sub brandul Shop&Go si un magazin sub brandul AB Cool Food. Planurile de expansiune au demonstrat ca Mega Image are incredere in potentialul de dezvoltare al Romaniei si a zonei in care suntem prezenti, confirmand si in acest an, pentru a treia oara consecutiv, pozitia de cel mai dinamic comerciant din retailul modern. Astfel, Mega Image este una din companiile care a facut un numar mare de angajari chiar si in perioada de criza, de la inceputul anului si pana in prezent avand peste 3600 de noi angajati, care lucreaza la sediul central si in magazine.


Este important de evidentiat faptul ca, in 2013, extinderea Mega Image a fost sustinuta de inovatie si initiative durabile. Cand vorbim de inovatie facem referire la noile concepte de magazine lansate cum ar fi: Concept Store, AB Cool Food cat si Shop&Go. Prin magazinele Concept Store, Mega Image ofera consumatorilor un confort crescut la cumparaturi. Suprafata mare a magazinelor, decorul modern si gama de produse disponibila in magazine au rolul de a simplifica si imbunatati experienta la cumparaturi.

Prin conceptul AB Cool Food consumatorii sunt invitati sa descopere o noua experienta culinara printr-un sortiment unic de produse congelate. Acestia vor gasi o gama variata cu sute de produse, usor de pregatit de oricine, accesibile si de cea mai buna calitate. Pentru a oferi un plus de confort consumatorilor si pentru optimizarea fluxului produselor congelate, in primul trimestru al anului 2014, AB Cool Food pregateste lansarea serviciului de livrare la domiciliu. Prin conceptul Shop&Go, Mega Image ofera posibilitatea antreprenorilor sa preia un magazin Shop&Go pe care sa-l gestioneze, cooperand astfel in dezvoltarea unor magazine moderne si performante de proximitate, oferind preturi competitive.

In acest an, Mega Image a pus accent pe proximitate, prospetime, accesibilitate si a intarit colaborarea cu furnizorii locali indeosebi pe dezvoltarea produselor locale proaspete, prin introducerea unei varietati mai largi sub brand-ul Gusturi Romanesti, cat si prin colaborarea pe marca proprie 365, se arata intr-un comunicat al companiei. Mega Image si-a extins permanent oferta de produse marca proprie, punand in acelasi timp accent pe accesibilitatea acestora prin sinergiile create cu celelate companii din grup la nivel de Sud Estul Europei.



Poti fi interesat si de