Meat Attraction, crestere cu aproape 30% a numarului de expozanti
Joi, 08 Noiembrie 2018

Joi, 08 Noiembrie 2018
„Succesul este masurat prin gradul de participare ridicat. Suntem bucurosi sa anuntam ca cea de-a doua editie a targului a inregistrat cifre satisfacatoare, insemnand 163 de firme expozante care au reprezentat aproximativ 400 de branduri din 16 tari”, a declarat Almudena de Castro, Sales Manager Meat Attraction.
Potrivit acesteia, evenimentul a atras peste 10.000 de vizitatori profesionisti din 43 de tari. „Asta inseamna o crestere cu 28,9% a rezultatelor de anul trecut, demonstrand potentialul industriei carnii, dar si al dimensiunii intenationale”, a mai spus Almudena de Castro.
Industria carnii spaniola a fost mult timp trecuta cu vederea si de aceea a fost nevoie de organizarea unui targ cum este Meat Attraction, a afirmat De Castro.
„Industria carnii este al patrulea cel mai mare sector din Spania. Cu toate acestea, pana acum, i-a lipsit un spatiu comercial si de business propriu. In linie cu strategia IFEMA, care organizeaza targuri specializate pentru diferite sectoare economice, am decis sa cream aceasta noua platforma, pentru ca industria carnii sa aiba un spatiu potrivit pentru a-si face produsele mai vizibile”, a mai spus De Castro. IFEMA colaboreaza cu Asociatia Nationala a Industriei Carnii din Spania (ANICE) la organizarea expozitiei.
Urmatoarea editia a targului Meat Attraction se va desfasura in perioada 17-19 septembrie 2019, la centrul expozitional Feria de Madrid.
Evenimentul reunește lideri din industrie, un măcelar de top și un filosof pentru a reflecta asup...
Valoarea carnurilor si ingredientelor premium puse la bataie depaseste 1.000.000 de euro. Va fi o...
Ambasador al sustenabilitatii, promotor al culturii romanesti si explorator al gusturilor locale,...