Marisan investeste 3 mil. euro in extinderea retelei de magazine si retehnologizare

Marisan investeste 3 mil. euro in extinderea retelei de magazine si retehnologizare


Dupa un an 2018 de exceptie, cu o crestere a afacerilor de 15%, producatorul de mezeluri Marisan continua sa dezvolte reteaua de magazine proprii si se pregateste sa modernizeze toate spatiile de vanzare. Punand la socoteala si achizitia unor linii de ambalare noi, bugetul de investitii pentru urmatorii doi ani depaseste 3 milioane de euro.

„Anul acesta, ne-am propus sa mai deschidem cel putin 15 magazine. Pana acum, am deschis 10, iar per total, vor fi 25 de unitati in 2019. Incepem in aceasta toamna un proces de modernizare a tuturor magazinelor. Incepem cu unitatile din Bucuresti, iar in maxim un an si jumatate ne-am propus sa finalizam cu reorganizarea tuturor magazinelor, pentru a ne concentra apoi si pe segmentul online. In plus, intentionam sa cumparam o linie noua de ambalare in fabrica si vrem sa inlocuim anumite utilaje, o linie pentru mici, una pentru carne tocata. Vom face si un upgrade al liniilor de umplere a salamurilor si carnatilor. Totodata, vrem sa marim capacitatea de congelare si refrigerare cu inca 1.000 de metri patrati. Noua ne place sa lucram cu stocuri multe, sa avem materie prima si preturi bune?, ne-a spus Alexandru Anghel, directorul general al Marisan.

 

Interviul integral cu directorul general Marisan se regaseste in editia 66 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de