Marile retele de magazine cer prelungirea programului de Sarbatori
Luni, 21 Decembrie 2020
Luni, 21 Decembrie 2020
"Apreciem ca decizia prelungirii cu o ora a programului de functionare a magazinelor ar oferi o mai mare flexibilitate pentru consumatori si va permite o fluidizare eficienta a traficului de clienti, asigurand accesul consumatorilor la produsele si cadourile pe care acestia isi doresc sa le achizitioneze in aceasta perioada", se precizeaza in comunicatul semnat de directorul executiv al AMRCR, George Badescu.
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania estimeaza o crestere a traficului in magazine cu cel putin 20% in zilele premergatoare Craciunului si Anului Nou.
Solicitarea AMRCR privind prelungirea programului are in vedere atat masurile suplimentare de preventie luate la nivelul magazinelor, precum si situatia epidemiologica la nivel national si scaderea numarului de cazuri, argumenteaza Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania.
"Prin masura prelungirii programului magazinelor vor fi respectate in continuare masurile de siguranta sanitara in cadrul restrictiilor deja stabilite prin cadrul legal stabilite de Hotararea de Guvern, pentru circulatia persoanelor in afara domiciliului pana la ora 23:00", se mentioneaza in documentul transmis de AMRCR.
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania include 21 de companii din comertul alimentar si nealimentar din Romania: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros.
2024 Holiday Shopping Report a fost realizat online in septembrie si octombrie 2024, prin interme...
In randul statelor membre UE pentru care sunt disponibile datele, cea mai mare crestere a volumul...
„De Black Friday 2024, peste 2,5 milioane de clienti eligibili beneficiaza de solutii de pl...