Marii retaileri din Romania au raportat, in 2021, afaceri mai mari cu 20% fata de anul 2019
Miercuri, 23 Noiembrie 2022

Miercuri, 23 Noiembrie 2022
Potrivit sursei citate, majorarea cifrei de afaceri a marilor retaileri a fost sustinuta atat de deschideri de noi magazine, dar si de revenirea consumului in 2021, care s-a resimtit si in magazinele fizice, in ciuda restrictiilor impuse de pandemie, dar si in rata de crestere a vanzarilor online.
Dintre categoriile analizate, doar operatorii de magazine de incaltaminte au inregistrat o scadere a rulajului, in 2021 fata de 2019, in timp ce toate celelalte domenii au consemnat avansuri cuprinse intre 8,4% si 39,7%, superioare ratei inflatiei.
Cele mai mari cresteri ale cifrei de afaceri au fost inregistrate pentru retailerii care comercializeaza produse Electro - IT (39,7%), DIY - Do-It-Yourself (26,4%), magazine specializate (petshop-uri, farmacii, puncte de vanzare ziare, tutun etc) - de 22,9%, articole sportive (19%) si bunuri de larg consum - FMCG (18,1%).
Studiul de specialitate a analizat evolutia cifrei de afaceri pentru 110 de companii de retail din 12 domenii diferite, respectiv FMCG, fashion, DIY, articole sportive, incaltaminte, articole pentru copii, bijuterii, home & deco, restaurante si cafenele, cosmetica, electro-IT, magazine specializate.
Companiile incluse in cercetare au raportat, in 2021, o cifra de afaceri cumulata de 27,5 miliarde de euro, comparativ cu 22,9 miliarde de euro in 2019, respectiv 24,8 miliarde de euro in 2020.
Cushman & Wakefield Echinox, afiliatul exclusiv al Cushman & Wakefield in Romania, detinut si operat independent, cuprinde o echipa de peste 80 de profesionisti ce ofera o gama completa de servicii de consultanta imobiliara investitorilor, dezvoltatorilor, proprietarilor si chiriasilor.
La nivel global, Cushman & Wakefield este unul dintre liderii globali in domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 50.000 de angajati in peste 60 de tari si venituri de 9,4 miliarde de dolari.
În UE, vânzările de alimente, băuturi şi tutun au crescut cu 0,2%, cele de combustibi...
„Suntem aproape de clienții noștri și înțelegem nevoia lor de a avea prețuri stabil...
FAO publică lunar propriul său Food Price Index, care măsoară modificările de preţuri înreg...