Marcile private inovatoare, strategia castigatoare a retailerilor
Luni, 02 Iulie 2018

Luni, 02 Iulie 2018
„Pe scurt, acel retailer care va inceta sa mai cloneze produse brand de furnizor si va veni cu produse care sa satisfaca cat mai mult nevoia publicului-tinta, acela va avea succes pe viitor. In contextul in care volatilitatea produselor private label este extrem de ridicata comparativ cu produsele brand de furnizor, iar marja de profitabilitate este din ce in ce mai redusa sub presiunea competitivitatii, un cost-control pragmatic si extrem de riguros care sa-i permita producatorului alocarea fondurilor minim necesare investitiilor in retehnologizare, in sisteme de calitate si siguranta alimentara, precum si pregatirea profesionala a angajatilor, pot face diferenta intre esec si succes”, a precizat Constantin Anastasescu.
Mai multe informatii despre dezvoltarea produselor private label pot fi gasite in numarul 59 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Aceasta initiativa are ca scop stimularea economiilor locale si promovarea dezvoltarii durabile a...
"Acest acord - echilibrat, echitabil ÅŸi realist - deschide un nou capitol în relaÅ£iile come...
În schimb, producÅ£ia de carne de pasăre a crescut cu 9,4%, până la 791.000 de tone. ...