Malina lanseaza brandul Merindar si isi consolideaza pozitia pe piata

Malina lanseaza brandul Merindar si isi consolideaza pozitia pe piata


In luna octombrie, Malina a lansat brandul Merindar, cu preparate care au la baza retete populare romanesti. Compania mizeaza astfel pe o diferentiere a portofoliului prin inovatie si sustine trecerea la un alt nivel de performanta.

Producatorul de preparate din carne din judetul Olt are planuri ambitioase pe temen scurt si mediu, care tin de modernizarea tuturor magazinelor din reteaua proprie si extinderea livrarilor in retailul modern pana la 80% din productie. 

malina 2_1

“Luna aceasta am lansat al doilea brand din portofoliul companiei – Merindar, pozitionat in zona mezelurilor populare romanesti, caracterizate de retete oneste si raport cantitate-pret echilibrat. Merindar este un brand romanesc curat, cu produse caracterizate de “Mestesugul gustului”, pregatite temeinic la noi in fabrica de meseriasi dedicati. Vrem sa oferim consumatorilor posibilitatea de a degusta produse care amintesc de mestesugul mezelurilor populare de odinioara. Noua gama cuprinde salamuri fiert-afumate, sunci, specialitati, carnati, cremvursti, parizer si preparate congelate”, a spus Ciprian Tcaciuc – director comercial Malina.

malina trei crai_1

“Malina este o companie moderna cu o cultura organizationala care a promovat in toate nivelele ierarhice valoarea lucrului temeinic facut. Constientizam valoarea brandului organizational si acordam o atentie sporita aprecierii acestuia, in paralel cu dezvoltarea si consolidarea portofoliului de branduri comerciale. Fie ca vorbim despre procesele tehnologice de productie si ambalare, despre selectia riguroasa a furnizorilor de materii prime, ambalaje si auxiliare, sau despre standardizarea acuratetei livrarii comenzilor in piata, noi suntem optimisti si mereu insufletiti de dorinta de mai bine. Perseveram pe zi ce trece. Ne place sa ne bucuram de fiecare clipa si sa le oferim tuturor celor cu care lucram, colegi, parteneri, clienti, motive pozitive de a relationa ca intr-o familie. Totodata, calitatea si gustul produselor din portofoliu sunt etalon in arealul comercial de distributie pe care il acoperim, unde suntem recunoscuti ca adevarati «artizani ai calitatii»”, a subliniat Marian Nica - actionar majoritar Malina.

 

malina4_1

 

“Noi, cei de la Malina, suntem constienti de trendurile actuale si mizam pe o diferentiere a portofoliului nostru prin inovatie in categoria de produse premium cu  o eticheta curata si clara, astfel ca perceptia consumatorului sa fie usor de inteles asupra ingredientelor, deloc complicate si fara conotatii tehnico-chimice. In 2020, nu am avut fluctuatii majore in mixul de productie, pentru simplul fapt ca avem un portofoliu balansat, insa am inregistrat aprecieri ale cifrelor de vanzare pentru produse ambalate de tip feliate peste nivelul anterior lockdown-ului”, a adaugat Dan Fleseriu – CEO Malina.

 

malina 3_1

 

Despre strategia de dezvoltare a business-ului, despre tendintele si oportunitatile de consum, evolutia preturilor materiilor prime si provocarile din piata, ne-au vorbit Marian Nica - actionar majoritar Malina, Dan Fleseriu – CEO Malina si Ciprian Tcaciuc – director comercial Malina, intr-un interviu exclusiv in editia 79 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de