Macromex vizeaza ca 30% din business sa fie online pana la finalul lui 2024

Macromex vizeaza ca 30% din business sa fie online pana la finalul lui 2024


Macromex, lider in industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelereaza procesul de digitalizare alaturi de VTEX, dupa rezultatele pozitive obtinute odata cu migrarea pe noua platforma. Astfel, compania va lansa un marketplace B2B pentru HoReCa si retail in viitorul apropiat.

Totodata, Macromex vizeaza ca 30% din business sa fie online pana la finalul lui 2024, datorita solutiilor VTEX (NYSE:VTEX), platforma enterprise de comert digital cu ajutorul careia brandurile si retailerii isi gestioneaza operatiunile de comert la nivel global.

 

Alaturi de VTEX, Macromex a dezvoltat doua magazine online B2B – Bocado.ro, dedicat specialistilor din HoReCa, si Mercadi.ro, dedicat resellerilor – proprietarilor de magazine alimentare. In 2021, primul an de la lansare, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua noi canale online de vanzare.

 

„Am ales VTEX pentru ca este o solutie SaaS flexibila si o platforma internationala care evolueaza in functie de cerintele numerosilor clienti din intreaga lume. De asemenea, am gasit un partener de incredere, care ne ofera posibilitatea unei implementari personalizate, adaptate nevoilor noastre. Astfel, datorita capabilitatilor VTEX, peste 6.000 de clienti din HoReCa au creat cont pe Bocado.ro, peste jumatate dintre comenzile clientilor Macromex fiind procesate prin magazinul online, iar pana la final de an estimam ca vom depasi tranzactii de 30 milioane de euro”, declara Albert Davidoglu, CEO Macromex.

 

VTEX a sprijinit Macromex in dezvoltarea celor mai importante platforme ecommerce B2B pentru HoReCa si retail, implementand cerintele specifice celor doua domenii, de la functionalitati personalizate la design, care sa indeplineasca nevoile utilizatorilor si sa ofere o navigare usoara.

 

“Prin parteneriatul puternic cu Macromex, ne bucuram sa contribuim la accelerarea procesului de digitalizare in industriile HoReCa si retail, facilitand gestionarea mai eficienta a comenzilor online prin tehnologii moderne si capabilitati unice pentru dezvoltarea business-urilor Macromex si ale clientilor companiei. Integrand VTEX cu sistemul ERP folosit de Macromex, sunt asigurate avantaje pe termen lung, prin automatizarea procesarii datelor si reducerea erorilor umane in gestionarea comenzilor online. Astfel, asiguram o viteza mai mare de procesare a comenzilor de aprovizionare pentru fiecare business, un control mai bun al comenzilor, predictibilitate privind situatia financiara a companiei prin actualizarea in timp real a platilor si multe alte optiuni avantajoase pentru business-urile din HoReCa si retail”, explica Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer al VTEX.

 

Dupa implementarea cu succes a magazinelor online pentru business-uri din HoReCa si retail, Macromex continua procesul de digitalizare alaturi de VTEX, pentru lansarea unui marketplace integrat in cele doua platforme.

 

Primii selleri din industria alimentara vor fi listati in noul marketplace B2B, Bocado.ro, pana la final de 2023, oferind astfel clientilor din HoReCa posibilitatea de a adauga in aceeasi comanda produse de la furnizori diferiti, beneficiind de o eficientizare a procesului de aprovizionare.

 

„Toate aceste capacitati sunt active valoroase pentru proiectele noastre deoarece ne asteptam ca 30% din intregul business Macromex sa fie online pana la final de 2024, respectiv ca 60% din businessul nostru sa fie online daca ne referim exclusiv la segmentul de comert traditional si industria ospitalitatii. Astfel, pentru noi, VTEX nu este doar un furnizor de servicii IT, ci este un partner care ne ajuta sa devenim un jucator important in comertul digital din Romania”, adauga Albert Davidoglu, CEO Macromex.

 

Macromex, lider in industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, este un business 100% romanesc, prezent pe piata de aproape 30 de ani, cu o cifra de afaceri de 147 de milioane de euro si 430 de angajati in 2022.

 

Macromex are o gama larga de peste 1.400 de produse in 17 categorii, fiind lider pe piata pe segmentele de produse congelate: legume, fructe si semipreparate. In portofoliul Macromex se regasesc brandurile proprii Edenia, Corso, La Strada, Azuris sau Casa Gruia. Compania are doua depozite ultra-tehnologizate, printre care cel mai mare depozit pentru produse refrigerate, cu temperatura controlata de pana la -24 grade Celsius, din Romania.



Poti fi interesat si de