Macromex sarbatoreste 30 de ani de performanta in industria alimentara

Macromex sarbatoreste 30 de ani de performanta in industria alimentara


Macromex, liderul necontestat in industria alimentara pe segmentul de produse congelate si refrigerate din Romania, detinatorul brandurilor Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory si Azuris, aniverseaza anul acesta 30 de ani de activitate.

Inca din primul an de la infiintare, Dan Minulescu, fondatorul Macromex, le-a insuflat angajatilor sai curajul de a spune „da” in fata oricarei provocari. Din dorinta de a evolua in permanenta, Dan Minulescu si-a cladit businessul bazandu-se pe profesionalism, asumandu-si riscuri si formand o echipa puternica. Pe parcursul celor trei decenii, Macromex a avut o evolutie constanta, devenind liderul pietei de produse congelate si refrigerate din Romania, pozitie mentinuta si in prezent, dar si unul dintre cei mai importanti parteneri din domeniul de Retail si HoReCa.

 

ic_3

 

„La Macromex punem accent pe Oameni mari, pe Ambitii mari pentru a avea Branduri mari. Performanta e in ADN-ul nostru. Timp de 30 de ani am evoluat, am format o echipa puternica, am avut parteneriate de succes si am dus la bun sfarsit proiecte extraordinare. Fara ambitia si fara ajutorul echipei nu am fi putut ajunge unde suntem astazi. Asumandu-ne riscuri si depasind situatiile limita prin intermediul curajului, am ajuns sa fim liderii necontestati in industria alimentara de produse congelate si refrigerate din Romania”, declara Dan Minulescu, fondatorul Macromex.

 

In ultimii ani, Macromex a avut o crestere constanta a cifrei de afaceri. In 2022, a terminat anul cu o cifra de afaceri de 735 milioane lei, cu 16% mai mare fata de 2021 si cu un profit net de 58,9 milioane lei, cu 64% mai mare fata de anul 2021. In urma bilantului partial la luna iunie 2023 compania a inregistrat o crestere de 17%, avand o valoare de 406 milioane lei, iar cifra de afaceri neta a brandurilor proprii (Edenia, La Strada, Corso, Food&Glory) a avut o evolutie de 12%. De asemenea, se remarca o crestere de 28% a impozitelor platite cu o valoare de 36 milioane lei.

 

„Cu mandrie si recunostinta, marcam 30 de ani de pasiune si dedicare in ceea ce facem la Macromex. In aceasta calatorie de trei decenii, am pus mereu accent pe calitate, inovatie si relatii de lunga durata. Cu fiecare produs creat si fiecare parteneriat dezvoltat, am demonstrat ca spiritul nostru de echipa si dorinta noastra de a oferi tot ce e mai bun au fost cheia succesului nostru. Ne angajam sa aducem in continuare excelenta in tot ceea ce facem si sa ramanem un partener de incredere pentru clientii nostri. Ne uitam cu incredere spre viitor si suntem dornici sa continuam sa aducem valoare si inovatie in industria noastra. Multumim tuturor - angajati, parteneri si clienti - pentru sustinere si incredere”, completeaza Albert Davidoglu, CEO Macromex.

 

Macromex a fost inca de la inceput un jucator puternic in piata de FMCG, iar din pasiunea de a fi mereu cu un pas inaintea tuturor si de a da startul tendintelor in domeniu, compania si-a lansat propriile branduri de produse congelate premium, a adus industria inghetatei la un nivel superior si a oferit clientilor sai preparate ca la restaurantele de top.

 

Macromex este o companie cu capital 100% romanesc, de 30 ani liderul in industria de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate si refrigerate. Experienta in domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas inainte, profesionalismul intregii echipe, calitatea produselor, curajul de a-si asuma riscuri si viteza de reactie la oportunitatile si schimbarile pietei au determinat o evolutie constanta si sustinuta a companiei.

 

Misiunea Macromex este de a-i oferi consumatorului o experienta superioara, punandu-i la dispozitie produse inovatoare, de o calitate desavarsita. In tot ceea ce face, pune accentul pe inovatie, pe o calitate constanta si un stil de viata sanatos. Acest lucru a avut ca rezultat dezvoltarea unor branduri de succes pe piata din Romania si nu numai. Reputatia si puterea acestor branduri sunt dovada clara pentru care Macromex este astazi un etalon in cadrul industriei.

 

Macromex a dezvoltat marci cu notorietate pe piata din Romania. Printre acestea se numara atat brandurile proprii: Masterbrand Edenia (lider pe segmentul de produse congelate, cu o gama larga ce acopera mai multe categorii de produse), Corso (brandul de inghetata al tinerei generatii), La Strada (inghetata prêt-à-porter), Food&Glory (cel mai recent brand din portofoliul Macromex), Azuris si Casa Gruia, precum si marci partenere, printre care: Philadelphia, Paula, Inedit, Akadia, Babybel, La Vache Qui Rit, Mars Ice Cream, Haagen Dazs si Farm Frites.



Poti fi interesat si de