Macromex estimeaza afaceri in crestere cu 15% pentru 2021

Macromex estimeaza afaceri in crestere cu 15% pentru 2021


Macromex, unul dintre jucatorii principali din industria alimentara romaneasca, estimeaza o cifra de afaceri de 685 milioane de lei in 2021, in crestere anuala cu 15%, si lanseaza platforma horeca.macromex.ro, pentru a sprijini unitatile afectate de criza Covid-19.

"Locatiile HoReCa se confrunta astazi cu o crestere a preturilor la materiile prime, lipsa personalului, reducerea traficului si o presiune mare venita dinspre consumatori, pentru care experienta offline in HoReCa s-a transformat in experienta de a comanda online din locatiile HoReCa. Intelegem dificultatea prin care trece industria HoReCa - piata s-a contractat deja cu pana la 70% - si ne dorim sa sprijinim mai mult jucatorii si partenerii nostri, prin acces la: solutii in tendintele pietei, retete adaptate fiecarui tip de locatie, consultanta in gestionarea afacerii, astfel incat acestia sa isi reduca costurile de operare, sa reduca timpul de preparare si sa creasca productivitatea", a declarat Albert Davidoglu, CEO Macromex.

 

Noua platforma digitala horeca.macromex.ro regrupeaza toate solutiile eficiente si este un produs complex, menit sa sprijine afacerile HoReCa. Este un ajutor real pentru business si pentru sustenabilitate, prin cele 800 de produse, retetele la cheie si sfaturile despre eficienta operationala, se mentioneaza in comunicat.

 

Pentru transparenta si previzibilitate totala, Macromex Horeca include calculatoare automate de cost. Acestea arata, in functie de reteta si de ingrediente, costul real al achizitiei si economiile fata de ingredientele cumparate din diverse surse. Pe langa toate cele de mai sus, pe site-ul horeca.macromex.ro se gasesc meniuri personalizate pe tipuri de locatii, in functie de specific, de la traditional, la etnic sau vegetarian, variante de meniuri editabile, predefinite, dar si retetele complete, adaptate inclusiv pentru comenzile online si livrari.

 

Macromex este liderul industriei de produse alimentare, pe segmentul de produse congelate, cu un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris si branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars, Haagen Dasz.



Poti fi interesat si de