MEAT SYSTEMS: procesatorii au mizat pe imbunatatirea aspectului produselor
Luni, 13 Martie 2017
Luni, 13 Martie 2017
Distribuitor de membrane artificiale produse de firma germana Kalle si condimente si adjuvanti marca Van Hees, compania Meat Systems a incheiat anul 2016 pe crestere usoara.
Am constatat tendinta procesatorilor romani de a iesi in evidenta fata de concurenti prin folosirea unor membrane artificiale cu aspect atragator, cum ar fi membrane faser trase in plasa, membrane tricotate din fibre poliesterice si membrane poliamidice si celulozice cu culori si tiparituri deosebite. Cele mai mari vanzari in domeniul membranelor artificiale le-am avut la membranele celulozice (Nalo Faser) cu un procent de 74% din total, urmate de membranele poliamidice cu 23% din total. In final, membranele cu valoare adaugata (membrane cu transfer de culoare, de arome, de condimente etc.) ocupa locul al treilea cu 3% din total, dar sunt in crestere. Nu trebuie sa uitam, insa, de condimentele si adjuvantii, care in cativa ani au ajuns sa produca aproape aceeasi cifra de afaceri ca si membranele artificiale, ne-a declarat Gabriel Ciselski, director general Meat Systems.
In ce directie va merge piata membranelor din Romania aflati din numarul 51 al revistei INDUSTRIA CARNII.RO.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...