MARSAL mareste capacitatea fabricii


MARSAL PRODUCTION GROUP, unul dintre cei mai importanti producatori de ambalaje din Romania, are in derulare o serie de investitii, pe care le va finaliza anul viitor.

marsal stire 7MARSAL PRODUCTION GROUP, unul dintre cei mai importanti producatori de ambalaje din Romania, are in derulare o serie de investitii, pe care le va finaliza anul viitor.


Avem investitii in derulare, le vom finaliza anul viitor. Marim capacitatea de productie si de depozitare, o extindere a fabricii. La sol vom ajunge la peste 1.600 de metri patrati. Ca volum, anul acesta a fost o crestere a cifrei de afaceri pe care o estimez undeva la 26%. E o cifra imbucuratoare, bazata pe cresterea consumului. Sa speram ca si la anul (2018 - n.r.) bancile vor fi in continuare darnice cu cei care folosesc banii spre consum. Sunt ceva mai pesimist totusi pentru la anul. Finantarile care genereaza cresterea de anul acesta cred ca se vor reduce. Dobanzile au crescut deja, iar consumul incurajat se va diminua. E normal, e firesc, sa vedem si rezultatele pe inflatie, dar optimist pentru sfarsitul anului acestuia. Pentru 2018 prognoze usor pesimiste. Anul acesta ne-a dat pozitia care ne va permite ca daca cumva anul viitor partea economica nu se va situa la nivelul asteptarilor, avem de unde sa coboram, dar intr-o zona de siguranta si de confort financiar, a declarat, pentru INDUSTRIA CARNII.RO, Dragos Marinescu, director general al MARSAL PRODUCTION GROUP.

Tot el ne-a vorbit si despre evolutia incurajatoare a pietei si despre zonele noi care au aparut si care incep sa fie exploatate. Apare imbucurator prezenta la raft a produselor cu cantitate mai mica, respectiv feliate, portii mai mici. Incurajeaza consumul si costul pe unitate produs. Imaginile pe care le prezinta fiecare incep sa creasca ca si calitate si divestitate. Surprinzator, anul viitor poate fi anul diversitatii. Nisele de piata in care putem sa ne extindem sunt imbucuratoare. Apar zone noi pe care pana acum nu le-am abordat, n-au fost pe piata Romaniei. Ca exemplu piata de sushi, care e in crestere. Consumul generat de populatia care s-a intors din occident, a stat o perioada de timp si s-a palatinat cu acel gust, vine si incepe sa dezvolte consumul pe zona aceasta care a fost destul de mic. Mai mult, expatii care lucreaza in Romania sunt cunoscatori si automat cresterea pe zona de sushi e foarte interesanta, mai spune Dragos Marinescu.



Poti fi interesat si de