MARCEL la ceas aniversar - 30 de ani de activitate

MARCEL la ceas aniversar - 30 de ani de activitate


MARCEL este un model de business complet si coerent, croit pe valori autentice, fiind una dintre putinele companii romanesti care astazi integreaza in proportie de 70% lantul de productie agrozootehnic, incepand de la productia de furaje si cresterea animalelor pana la abatorizare si procesare. 

Povestea MARCEL a inceput acum 30 de ani, in 1991, la Rachiteni, de la o afacere de familie, infiintata de Marcel si Veronica Iacob, cu salamuri si carnati fierbinti, vanduti direct din celula de afumare a atelierului de carne, pana la o companie care detine in prezent 3 fabrici de procesare a carnii, o ferma de suine de 30.000 de capete anual, un abator si alte 2 fabrici cu produse alimentare de origine vegetala.

 

Astazi, este una dintre cele mai longevive si importante companii din sectorul agroalimentar romanesc, o companie inovatoare si specializata in produse din carne traditionale, gourmet si high-end, fabricate dupa retete din cultura gastronomica locala moldoveneasca, precum si cea clasica europeana.  Produsele MARCEL sunt prezente in toate marile piete europene, in aproape toate conturile internationale din Romania si au creat un pilon important pe harta retailului independent, adunand in jurul lor peste 450 de angajati si o retea de distributie care cuprinde in prezent 20 de magazine proprii in judetele Iasi, Neamt, Botosani, Suceava, Bacau sau Vrancea.

 

“Avem radacini solide, resurse naturale generoase si traditie in cresterea animalelor. Ne mandrim cu faptul ca suntem un brand romanesc, nascut si dezvoltat in totalitate din capital propriu si ca aducem o contributie pe piata nationala. Cei 30 de ani sunt o marturie a reusitei de a respecta o promisiune facuta clientilor nostri, ce are la baza 3 principii cheie: prospetime, calitate si inovatie”, a declarat Mirela Cristina Morariu, Marketing Manager MARCEL.

 

30 de ani de MARCEL sunt marcati printr-o ampla campanie de lansari de produse, demonstratii culinare, oferte speciale, noi experiente la cumparaturi, produse in editie limitata si pachete cadou.

 

“Consumatorii nostri solicita in permanenta produse noi, cu caracteristici senzoriale si vizuale superioare. Asadar, in ultimii ani, pentru ei, am investit in zootehnie, in retehnologizarea si modernizarea business-ului. Imbinam elementele de traditie cu cele de inovatie, punand la bataie expertiza noastra, facilitatile fabricilor noastre in scopul consolidarii culturii gastronomice locale, pentru a raspunde constant provocarilor elevate ale clientilor nostri. Dorim sa contribuim la dezvoltarea Romaniei, ca spatiu, cu gusturi si povesti locale despre intregul univers al carnii, care ne demonstreaza si ne sustin identitatea moldoveneasca in orice colt al lumii am ajunge”, a adaugat Mirela Cristina Morariu.

 

Obiectivele companiei MARCEL sunt creionate intr-o strategie de sustenabilitate care este axata pe patru piloni, respectiv: grija fata de angajati, productia sustenabila, preocuparea fata de mediu si colaborarea cu micii producatori locali. Directiile stabilite sunt capabile sa asocieze obiectivele de business cu cele ale protectiei mediului si ale comunitatii, cu focus pe autenticitate, siguranta si o experienta intensa a gustului.

 

Interviul complet despre business-ul MARCEL poate fi citit in editia 78 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de