MADR pregateste o agentie pentru promovarea pe pietele externe
Vineri, 17 Aprilie 2015
Vineri, 17 Aprilie 2015
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) lucreaza la infiintarea unei agentii pentru promovarea produselor romanesti pe pietele externe, printr-un parteneriat public-privat, a declarat, joi, ministrul de resort, Daniel Constantin, intr-o dezbatere pe tema reducerii TVA.
"Lucram la infiintarea unui parteneriat public-privat prin care sa infiintam o agentie pentru promovarea produselor romanesti in alte tari. Un parteneriat public-privat in care sa avem agenti economici, angajati ai ministerului, ai agentiei, platiti din fonduri publice si private pentru a promova produsele romanesti. Pentru prima data sa fie platiti, dincolo de bugetul de stat, si din ceea ce se incaseaza pe produsele respective", a spus Daniel Constantin.
De asemenea, ministrul a vorbit si despre un ajutor de minimis pe ceea ce inseamna materialul genetic romanesc. "In perioada urmatoare, cred ca va trebui sa ne asezam sa vedem cum putem sa venim cu un ajutor de minimis pe ceea ce inseamna materialul genetic romanesc, si pe zona de zootehnie si pe cea de agricultura, ma refer la seminte. Punem accent in continuare pe ceea ce inseamna productie de masa. Am introdus din acest an ajutorul cuplat in mai multe sectoare de activitate pentru zootehnie, apicultura. Venim cu un ajutor cuplat pentru zona de carne, lapte pe ceea ce inseamna zona de productie. Un ajutor suplimentar, practic, pe care il dam din fondurile europene dincolo de ajutoarele nationale de tranzitie la bugetul de stat. Conditia pe care o punem este ca materialul genetic sa vina din productie romaneasca", a explicat seful de la Agricultura.
Reprezentantii sectorului agroalimentar romanesc pot transmite, pana pe 2 februarie 2018, contrib...
Autoritatile sanitar-veterinare din Brasov au anuntat ca interzic organizarea de targuri pentru v...
Compania AGRICOLA MAGAZINE are, incepand cu 15 ianuarie 2018, o noua conducere executiva, care ma...