Lucica Benedic, Europrod: „Ne concentram pe o crestere echilibrata pe termen mediu si lung”

Lucica Benedic, Europrod: „Ne concentram pe o crestere echilibrata pe termen mediu si lung”


Focusul la nivel de business si echipa este acela de a pastra ceea ce s-a obtinut de-a lungul anilor: oameni, produse, clienţi, consumatori, notorietate, spune Lucica Benedic, directorul general al companiei Europrod.

De aproape 15 ani, ea face parte din Grupul Agricola, unde in primii ani si-a concentrat activitatea pe monitorizarea performantelor fiecarei companii din cadrul grupului, iar de peste 12 ani conduce compania specializata pe productia de semipreparate si produse ready-meal.

 

Evolutie continua, doar cu implicare

Lucica Benedic este la baza economist si se afla la carma Europrod din anul 2012. Are un master in contabilitate si informatica de gestiune. In perioada 2010-2012, ea a fost sef al Departamentului Controlling din Agricola, departament infiintat in vederea construirii si implementarii unui model unic de raportare declinat pe fiecare linie de bussines, ulterior reorganizarii grupului de firme, in anul 2009. De asemenea, executivul de astazi al Europrod a avut atribuţii de monitorizare a performantei fiecarei companii din Grupul Agricola, analiza rezultatelor obtinute si raportarea acestora catre echipa de management executiv.

 

“Dintotdeauna mi-au placut calculele si in universul lor am performat, am inţeles activitatea si am obţinut rezultate. Un plus a fost si este ca sunt femeie si stiu ce inseamna curaţenia intr-o bucatarie la noi acasa, iar aici – la Europrod - am gasit o bucatarie MARE, iar eu am credinta si stiu ca de la lucruri mici putem sa ajungem la cele mari daca exista implicare, zis si facut! Mi-a placut sa inţeleg de ce este importanta siguranta produsului, am studiat tot ce este relevant in domeniu, de ce trebuie sa fim alaturi de consumatori, de ce trebuie sa ţinem pasul cu schimbarile din piata, in absolut orice imprejurare mi-am imaginat ca sunt in locul persoanelor «interne» si «externe» cu care am interacţionat reprezentand compania si chiar ca persoana. Si da, in final, concluzia: daca mie imi place sa mananc un produs facut de echipa mea, atunci sunt fericita ca si consumatorii nostri pot manca un produs sigur si gustos. Asa am crescut in acest business si am oferit doar produse BUNE”, spune Lucica Benedic.

 

europrod2

 

Proiecte cu satisfactii mari

Din prima zi de activitate, Lucica Benedic a invatat ca un mediu in care oamenii sunt diferiti prin prisma caracterului sau a pregatirii este un mediu provocator, care duce la evolutie. A reusit sa ii cunoasca si sa le dea fiecaruia ocazia de a-si valorifica potentialul, si, chiar daca uneori presiunea era mare asupra intregii echipe, au invatat impreuna sa se bucure de reusite. 

 

Ea atribuie succesul sau acceptarii de noi provocari, fara a se teme de riscuri, aproape ca o rutina la finalul careia apar multe satisfactii. Unul dintre cele mai importante proiecte pe care le-a gestionat a fost dezvoltarea graduala a fluxurilor de productie.

 

“In aceasta industrie, trebuie sa facem fata mediului concurential, cresterii costurilor de productie, lipsei de personal si impredictibilitatii din piata. Cu toate acestea, satisfacţiile apar in fiecare zi, deoarece toata activitatea e presarata cu provocari, iar provocarile ma fac mai puternica, mai creativa, mai indrazneaţa, intr-un fel «mai provocatoare». A trebuit sa lucrez cu oameni diferiti, cu implicarea carora am reusit sa atingem capacitatea de productie pe care ne-am propus-o. La sapte ani distanta, am achizitionat o noua linie de productie, pentru care din nou au fost optimizate procesele, iar toate aceste rezultate au venit cu satisfactii mari”, afirma managerul Europrod.

 

Cea mai mare investitie din ultimii cinci ani a constat in punerea in functiune a celei de-a doua linii de productie, ceea ce a dus la cresterea volumelor de produse din carne transate vandute. Costurile s-au ridicat la 5,5 milioane de euro, dar urmatoarea mare investitie presupune construirea unei noi fabrici si va depasi suma de 35 de milioane de euro, anunta managerul Europrod.

 

Mai multe detalii despre prioritatile directorului general Europrod in vederea mentinerii performantei companiei se regasesc in editia nr. 95 a revistei INDUSTRIA CARNII.RO.



Poti fi interesat si de