Lagardère Travel Retail aduce un nou concept in Romania: Pizza La Mia Stazione
Joi, 23 Martie 2023
Joi, 23 Martie 2023
Spatiul ocupa o suprafata de 35 mp, fiind amplasat in zona caselor de marcat, intreaga investitie ridicandu-se la 83,000 euro. Designul spatiului este o combinatie de influente industriale si trimiteri la stilul traditional, rezultand un ambient primitor, conceptul fiind adaptat de echipa de design in-house Lagardère Travel Retail Romania.
Potrivit reprezentantilor companiei, brandul Pizza La Mia Stazione reprezinta o imbinare intre stilul „ready to go” si meniul „à la carte”.
„Acest nou brand este conceput pentru consumatorii care-si doresc calitate servita rapid. Ne dorim ca Pizza La Mia Stazione sa fie un reper culinar pentru pasionatii de pizza, cei care cauta gustul clasic al acestui produs. In acelasi timp, vrem sa devenim un spatiu familiar, unde toti cei care ajung in hipermarket sa manance cu placere, alaturi de prieteni si familie, o pizza autentica”, a declarat Costin Neacsu, Chief of Operations Foodservice Business Line in cadrul Lagardère Travel Retail Romania.
In meniu se regasesc 6 sortimente de pizza: La Mia Stazione (pizza casei, o combinatie de ingrediente asemanatoare Quattro Stagioni), Quattro Formaggi, Salami (pizza picanta cu arome intense), Pollo, Prosciutto e Funghi si varianta Extra (un sortiment de pizza vegana), in 2 marimi: de 30 cm diametru si de 50 cm.
„Dimensiunea ultra-fresh a brandului Pizza La Mia Stazione este data de folosirea exclusiva a aluatului proaspat, necongelat, si de pregatirea si servirea produselor intr-un timp foarte scurt, 5 – 10 minute. Iar pentru persoanele extrem de grabite exista si pizza on-display, proaspata si gata de mancat”, se arata in comunicatul companiei.
Una dintre cele doua divizii ale Grupului Lagardère, Lagardère Travel Retail activeaza la nivel global in industria de retail destinat calatorilor, prin 3 linii de business: Travel Essentials, Duty Free & Fashion si Foodservice.
Lagardère Travel Retail opereaza peste 5.000 de magazine in aeroporturi, gari si alte platforme, in 42 de tari, si a generat vanzari de 5,2 miliarde de euro in 2022 (gestionate 100%).
In Romania, compania este prezenta de peste 25 de ani pe piata comertului in zonele de tranzit urban (aeroporturi, gari, spitale, galerii comerciale si centre de afaceri), si opereaza o retea de aproape 300 de magazine pentru segmentele News & Convenience, Travel Essentials, Gifts & Souvenirs si Foodservice, sub 7 branduri: Inmedio, Relay, 1Minute, HUB Convenience, So Coffee, Natoo si Pizza La Mia Stazione.
Aceste criterii sunt si cele care au stat la baza desemnarii brandului Fragedo, drept „Nr. ...
Conform unui comunicat al MADR, printre subiectele ridicate de oieri au fost mentionate subventii...
Institutia Prefectului Salaj a precizat ca Centrul Local de Combatere a Bolilor (CLCB) a adoptat,...