Kosarom implineste 30 de ani de activitate


Kosarom, unul dintre cei mai mari producatori de carne din Romania, implineste 30 de ani de activitate si anunta noi investitii prin care sa isi consolideze pozitia in piata.

Grupul de firme construit in jurul Kosarom Pascani cuprinde astazi si companiile Avi-Top si Suinprod. Managementul pentru calitate este o prioritate, astfel ca materia prima este asigurata din fermele proprii, pentru un control total inca de la nutreturile pentru animale.

 

„La 30 de ani de la infiintare, privim in urma cu mandrie si inainte cu incredere si curaj. Suntem o companie care are deja radacini adanci, ancorata in traditia romaneasca dar receptiva la toate standardele tehnologice de la nivelul Uniunii Europene si nu numai, atat ale prezentului cat si viitorului. De la inceput ne-am propus nu doar sa fim lideri, ci lideri in calitate. Cu pasiune, atentie la detalii, investitii importante si avand alaturi oamenii potriviti, putem spune astazi ca am reusit”, a declarat fondatorul grupului de firme Kosarom, Neculai Apostol.

 

Produsele companiei sunt comercializate atat in tara prin reteaua de magazine proprii sau magazine partenere cat si la export, in toata comunitatea europeana prin intermediul partenerilor externi. Reteaua de magazine proprii s-a extins permanent, in ultimul an ajungand la 27 de magazine iar pentru urmatoarea perioada compania planuieste deschiderea a inca doua locatii premium in Iasi.

 

„Totodata anul 2021 sau al 30-lea An, nu este doar anul in care schimbam prefixul, este anul care evidentiaza cel mai bine munca unor generatii intregi de oameni ce au facut din Kosarom un producator de incredere, un brand care comunica transparent si sincer cu partenerii sai, este un brand ce pune pe masa consumatorilor gustul adevarat de carne proaspata si buna. Planurile investitionale pe urmatorul an se ridica la cateva zeci de milioane de euro prin care ne dorim consolidarea pozitiei in piata, dezvoltarea unor noi game sortimentale dar si lansarea unei imagini noi la nivel de ambalaje si etichete”, au mai transmis reprezentantii grupului de firme.

 

Pentru a marca implinirea a trei decenii in care Kosarom a devenit unul dintre brandurile 100% romanesti cunoscute de toti romanii, compania pregateste un calendar de actiuni aniversare pe masura importantei acestei borne atinse de companie, sub deviza De 30 de ani impreuna. Nu vor lipsi concursurile si surprizele care se adreseaza clientilor, angajatilor si colaboratorilor fideli, care in mod natural, fac parte din aceasta sarbatoare.



Poti fi interesat si de