Kerry: Consumatorii europeni, dornici sa experimenteze gusturi asiatice

Kerry: Consumatorii europeni, dornici sa experimenteze gusturi asiatice


Kerry, grupul irlandez specializat in furnizarea de ingrediente pentru industria alimentara, a lansat graficele de arome pentru Europa 2020, o trecerea anuala in revista a principalelor arome si tendinte din domeniul alimentelor si bauturilor, folosind instrumente precum rezultatele vanzarilor, tendintele consumatorilor, influente din domeniul alimentatiei si pareri ale expertilor interni din domeniul culinar, cu scopul de a prezice gusturile pentru anul in curs.

Kerry asigura suportul necesar clientilor sai in dezvoltarea de produse cu gusturi care sa-i incante si sa-i surprinda pe consumatori, folosind ingrediente de inalta calitate, din natura.

 

In Europa, bucatariile specifice, cum ar fi cea thailandeza sau cea japoneza, au crescut si au proliferat in piata. Cu toate acestea, recent se observa evolutii in ceea ce priveste aromele asociate cu aceste regiuni, pe masura ce consumatorii devin mai aventurosi, mai dornici sa experimenteze noi gusturi. Chili dulce si sosul de soia nu mai sunt aromele cautate de consumatorii care apreciaza autenticitatea alimentelor asiatice, iar profiluri specifice, cum ar fi zaharul de palmier si busuiocul dulce, sunt asociate acum cu nostalgia Thailandei, cu tamari, cu nori si cu miso, permitand recrearea unei experiente japoneze.

 

„Liniile care demarca acum categoriile alimentare sunt tot mai estompate si observam, de exemplu, arome de alcool, cum ar fi tequila si Cointreau, in categoria «dulciuri», precum si arome inspirate din industria panificatiei, cum ar fi brownie si catifeaua rosie, in categoria «bauturi lactate». Exista spatiu suficient pentru inovatie, deoarece producatorii pot sa se inspire regandind modul in care aromele principale pot fi aplicate in noi categorii. Observam tot mai des acest lucru in topuri, acolo unde arome familiare apar in sectiunile «Nou» si «Emergent», preconizandu-se dezvoltarea unor produse cu adevarat interesante”, spune Leigh Anne Vaughan, Global Strategic Marketing Director for Taste.

 

Clientii pot profita de experienta unica pe care o are compania Kerry in industria alimentelor si bauturilor, inclusiv cunostintele solide si portofoliul dezvoltat din domeniul aromelor, pentru a crea produse diferentiate, oferind gusturi cautate de consumatori, dincolo de simple arome, transmit reprezentantii Kerry.

 

Graficele aromelor realizate de Kerry Europe pentru 2020 pot fi descarcate de aici.



Poti fi interesat si de