Kaufland isi mentine pozitia de lider al pietei de retail din Romania

Kaufland isi mentine pozitia de lider al pietei de retail din Romania


Kaufland ajunge cea de-a treia cea mai puternica companie din economia Romaniei, cu o cifra de afaceri de 10,09 miliarde lei, in crestere constanta de la an la an, si ramane liderul pietei de retail din Romania.

„Cu o politica ce pune accent pe prospetime, calitate la cele mai inalte standarde, varietate, portofoliu extins de produse locale si preturi competitive, compania are in prezent o retea de 119 hipermarketuri si a incheiat anul 2017 cu un numar de 117 magazine. Si in 2017, Kaufland s-a numarat printre cei mai importanti contribuabili la bugetul de stat al Romaniei, directionand o suma de peste 680 milioane lei”, transmit reprezentantii companiei.

 

In cursul anului trecut, Kaufland Romania a investit peste 700 milioane lei in modernizarea si extinderea retelei de magazine, din dorinta de a fi mai aproape de clienti, cu o experienta de cumparaturi actuala, placuta, simplificata si mai bine organizata.

 

,,Ne dorim sa oferim un loc unde sa te simti bine sa iti petreci timpul si credem ca am devenit mai mult decat un magazin - un adevarat partener al comunitatii. Iata ca astazi clientii pot gasi la Kaufland fie gradini urbane comunitare, fie un loc unde isi pot incarca gratuit masina electrica sau containere de reciclare a ambalajelor. Alegem sa fim responsabili si sa construim in continuare pentru Romania”, declara Marco Hößl, Director General Kaufland Romania.

 

Pe parcursul anului, Kaufland Romania a sprijinit comunitatea locala cu peste 26 de milioane lei, fiind un important sustinator al ONG-urilor. Investitia a insemnat proiecte de reponsabilitate sociala ce au venit in beneficiul a circa 600.000 de romani - copii, adulti sau varstnici - din domenii esentiale pentru dezvoltarea comunitatii, precum: cauze sociale, sanatate, educatie, sport, protectia mediului si de facilitare a accesului la cultura.

 

2017 a fost un an de premiere pentru Kaufland Romania. Anul trecut, compania a lansat prima retea de gradini urbane comunitare, amplasate pe acoperisurile sau in exteriorul magazinelor sale si in scoli (Gradinescu). De asemenea, compania a inaugurat Raftul Romanesc, primul program national pentru mai multa carne de porc romaneasca la raft, prin care preia productia de la peste 50% dintre micii fermieri romani. Tot in 2017, compania si-a reinventat identitatea vizuala si a introdus concepte noi de galerii comerciale, precum Open Mall, Food Court sau magazine cu pereti din sticla.

 

Peste 15.000 de romani lucrau la Kaufland, in medie, de-a lungul anului trecut (+7% fata de 2016), compania fiind cel mai mare angajator privat din tara, si de asemenea detinator al certificatului de Top Employer, acordat de un institut international.

 

Anul trecut, Kaufland Romania a anuntat cresterea salariului minim al lucratorilor comerciali la suma de 2.800 lei brut cu tichete de masa - ceea ce reprezinta cu peste 60% mai mult decat salariul minim in Romania – acordand beneficii precum asigurare de sanatate si zile de concediu de odihna in plus.

 

Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investitii in expansiune si modernizare, la peste 200 de milioane de euro si pregateste deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv in orase de dimensiuni mici. Compania va continua sa sprijine comunitatea si sa creasca parteneriatele cu producatorii locali. In prezent, peste 70% din furnizorii Kaufland Romania sunt romani.

 



Poti fi interesat si de