Kaufland inaugureaza primul magazin estival amenajat pe litoral
Sambata, 16 Iunie 2018

Sambata, 16 Iunie 2018
Magazinul din Mamaia Nord va sta la dispozitia cumparatorilor din aceasta zona pana pe 15 septembrie 2018. Are o suprafata de vanzare de aproximativ 1.400 metri patrati, parcarea cuprinde 112 de locuri, iar programul de lucru al magazinului este de luni pana sambata intre orele 7:30 - 23:00 si duminica intre orele 8:00 - 22:00.
Hipermarketul estival este adaptat nevoilor clientilor aflati in vacanta, care vor gasi aici legume si fructe, produse proaspete, alimente de baza, carne si branzeturi preambalate, snack-uri, dulciuri, bauturi, produse nealimentare, articole pentru plaja, articole pentru camping si gratar, drogherie si un raion dedicat bauturilor racite. De asemenea, noul magazin estival de pe litoral are si un punct Grill, unde clientii pot lua rapid o masa gustoasa.
Pentru ca prospetimea este principalul atu al Kaufland Romania, produse proaspete precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri si altele sunt livrate zilnic. In plus, cumparatorii vor beneficia si aici de oferte speciale de preturi.
„Vara aceasta venim mai aproape de clientii aflati pe litoral - mai exact la Mamaia, un loc preferat de multi turisti. Suntem mereu atenti la nevoile cumparatorilor nostri si ne adaptam pentru a fi alaturi de ei, sa le indeplinim dorintele. De aceea, pe parcursul verii le punem la dispozitie tot ceea ce credem ca le poate fi util intr-o vacanta pe malul marii. Suntem dinamici si mizam pe puterea noastra de a ne adapta la cerintele pietei actuale, iar acest hipermarket face parte din noua noastra strategie de expansiune”, declara Valer Hancas, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland Romania.
Acesta este primul magazin deschis de Kaufland in anul financiar 2018 – 2019 (martie 2018 – februarie 2019), compania planuind deschiderea a 10 noi hipermarketuri in acest exercitiu si dublarea bugetului de investitii alocat expansiunii si modernizarii retelei, la 200 milioane euro, pentru a veni mai aproape de clienti si a le oferi o experienta de cumparaturi actuala, adaptata celor mai noi nevoi.
Sub sloganul „Jos cu preturile!”, magazinele ATAC propun preturi mici la scara genera...
Compania a inregistrat progrese importante in aceasta directie, iar astazi:- 87% dintre furnizori...
Cel mai mare retailer alimentar european anuntase recent ca va continua sa mentina preturile scaz...